🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  2. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  4. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  5. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12973.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

کشف بدافزار جدید برای اندروید با قابلیت کنترل کامل موبایل قربانی

محققان بدافزار پیشرفته‌ای برای اندروید کشف کرده‌اند که اطلاعات حساس گوشی را پیدا کرده و آن‌ها را به سرور هکرها ارسال می‌کند. شرکت امنیتی Zimperium می‌گوید این بدافزار جدید خود را در پوشش یک بروزرسانی ...

محققان - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - بدافزار پیشرفته‌ای برای اندروید کشف کرده‌اند که - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - اطلاعات حساس گوشی را پیدا کرده و آن‌ها را به سرور هکرها ارسال می‌کند.

شرکت امنیتی Zimperium می‌گوید این بدافزار جدید خود را در پوشش یک بروزرسانی سیستمی قرار می‌دهد که باید از یک فروشگاه اپلیکیشن شخص ثالث دانلود شود، اما در واقع - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - یک تروجان کنترل از راه دور است که دستورات را از سرور مرکزی اجرا می‌کند.

این بدافزار یک پلتفرم جاسوسی همه جانبه را در اختیار هکر قرار می‌دهد و برخی از قابلیت‌های آن به شرح زیر است:

  • سرقت پیام‌های اپلیکیشن‌های پیام‌رسان
  • جاسوسی از بوکمارک‌ها و جستجوهای مرورگرهای - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - کروم، فایرفاکس و مرورگر اینترنتی سامسونگ
  • جاسوسی از فایل‌های pdf, doc, docx, xls و xlsx
  • جاسوسی از محتویات نوتیفیکیشن ها
  • ضبط صدا و تماس ها
  • عکسبرداری با دوربین جلو و پشت
  • تهیه لیست اپ‌های نصب شده
  • سرقت تصاویر و ویدیوها
  • نظارت بر موقعیت مکانی
  • سرقت لیست مخاطبین و تاریخچه تماس‌ها
  • استخراج اطلاعات گوشی (اپلیکیشن‌های نصب شده، نام دیوایس، وضعیت حافظه و غیره)

واتساپ از جمله پیام‌رسان‌های آسیب پذیر است و در صورتی که بدافزار دسترسی روت (Root) به گوشی پیدا کند، به دیتابیس پیام‌ها دسترسی خواهد داشت. هکرها می‌توانند به موبایل‌هایی که نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید روی آن‌ها نصب شده دسترسی روت پیدا کنند.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان
تصویری از این - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - بدافزار که خود را در پوشش یک آپدیت سیستمی قرار داده است.

در صورتی که بدافزار دسترسی روت پیدا نکند، قادر به ذخیره گفتگوها و جزئیات پیام‌های واتساپ با فریب دادن کاربر به فعال کردن قابلیت Android accessibility خواهد بود. به محض - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - فعال شدن این قابلیت، بدافزار می‌تواند محتواهای واتساپ را سرقت کند.

سرقت فایل‌های ذخیره شده روی حافظه خارجی، قابلیت - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - دیگر بدافزار یاد شده است. این بدافزار به منظور کاهش مصرف پهنای باند و - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - مشکوک نشدن کاربر، تصاویر بندانگشتی (Thumbnail) را سرقت - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - می‌کند. زمانی که گوشی به وای فای وصل می‌شود، بدافزار داده‌های سرقتی از تمام فلدرها را به هکر ارسال می‌کند، اما زمانی که اینترنت سیمکارت فعال است، بدافزار قسمت کمی از اطلاعات را می‌فرستد.

این بدافزار دو نقطه ضعف بزرگ دارد: نخست اینکه - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - باید از یک فروشگاه اپلیکیشن شخص ثالث دانلود شود. اکثر کاربران، گوگل پلی استور را به عنوان منبع مطمئن دانلود اپ‌ها انتخاب می‌کنند. نقطه ضعف دوم، الزام به فعال کردن قابلیت Accessibility - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر گلپایگان استان اصفهان - است که معمولاً کاربران حرفه‌ای بی‌دلیل آن را فعال نمی‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone