🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  2. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  3. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  4. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  5. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12972.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می ۱۱ اولترا با اسنپدراگون ۸۸۸ و رم ۱۲ گیگابایتی عرضه شود

شیائومی اخیرا به صورت رسمی تایید کرد که از گوشی‌های سری می ۱۱ اولترا و پرو در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین) رونمایی خواهد کرد. در حالی که طرفداران این گوشی‌ها منتظر هستند تا شیائومی مشخصات مربوط به آن‌ها ...

شیائومی اخیرا به صورت رسمی تایید کرد که از گوشی‌های سری می ۱۱ اولترا و پرو در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین) رونمایی خواهد کرد. در حالی که طرفداران این گوشی‌ها منتظر هستند تا شیائومی مشخصات مربوط به آن‌ها را به صورت رسمی - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - تایید کند، برخی مشخصات اصلی گوشی می ۱۱ اولترا در پلتفرم Geekbench قرار گرفته - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - است.

با توجه به اطلاعات مشخص شده از گوشی می ۱۱ اولترا به نظر می‌رسد این گوشی از پردازنده‌ای با هشت هسته‌‌ای و فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز که احتمالا به اسنپدراگون ۸۸۸ مربوط می‌شود تغذیه خواهد شد. همچنین در این اطلاعات عنوان شده است که پردازنده مرکزی این گوشی - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - با پردازنده گرافیکی Adreno 660 همراه خواهد شد.

می ۱۱ - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - اولترا که به نظر می‌رسد با شماره مدل M2102K1C معرفی شود، در تست‌های - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench به - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - ترتیب ۱۱۳۲ و ۳۴۸۸ را کسب کرد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی حداقل با ظرفیت رم ۱۲ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی عرضه شود.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران

اخیرا شیائومی فاش کرد که می ۱۱ اولترا با تراشه جدید و باتری انقلابی آند سیلیکون-اکسیژن عرضه خواهد شد. ظاهرا در این گوشی با نسل دوم - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - باتری مواجه خواهیم بود، پیش از این در مدل پیشرفته گوشی می میکس آلفا از نسل اول باتری یاد شده استفاده شده بود.

فناوری باتری آند سیلیکون-اکسیژن قابلیت شارژ سریع را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند. - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - همچنین گفته می‌شود ظرفیت باتری هر دو گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر بوده و از شارژ - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی پیش از این رسما تایید کرد که می ۱۱ اولترا از سنسور دوربین بزرگ GN2 برخوردار خواهد بود و احتمالا در گوشی می ۱۱ پرو هم - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - شاهد این سنسور خواهیم بود. انتظار می‌رود این گوشی‌ها دارای لنزهای پریسکوپ و یک نمایشگر کوچک در قسمت پشتی گوشی باشند.

در رویداد ۲۹ مارس که روز دوشنبه ۹ فروردین برگزار خواهد شد، شیائومی علاوه بر معرفی گوشی‌های جدید خانواده می ۱۱، از نسل جدید گوشی می میکس - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - که به نظر می‌رسد اولین موبایل تاشو شیائومی خواهد بود رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone