تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43047.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نسل سوم اپل واچ احتمالاً به LTE و سنسور تشخیص چهره 3D مجهز خواهد شد

بر اساس گزارشات جدید، اپل قصد دارد ساعت هوشمند بعدی خود را به فناوری LTE مجهز کند؛ در این صورت کاربران برای استفاده از شبکه های مخابراتی از همگام سازی اپل واچ با آیفون بی ...

بر اساس گزارشات جدید، اپل قصد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دارد ساعت هوشمند بعدی خود را به فناوری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - LTE مجهز کند؛ در این صورت کاربران برای استفاده از شبکه های مخابراتی از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - همگام سازی اپل واچ با آیفون بی نیاز شده، و می توانند مستقیماً از طریق ساعت خود پیامک ارسال کرده و یا به اینترنت متصل شوند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

البته برای بهره گیری از قابلیت های مستقل اپل واچ بعدی، کمپانی ساکن کوپرتینو با اپراتورهای موبایل در آمریکا و بعضی کشورهای دیگر وارد مذاکره شده که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ممکن است همین مذاکرات موجب تأخیر در عرضه محصول مورد بحث شوند.

اینتل تأمین کننده مودم LTE برای ساعت هوشمند اپل خواهد بود

همچنین لازم به ذکر است که منابع آگاه، از تأمین مودم های LTE اپل واچ (برای اتصال به شبکه های مخابراتی) توسط - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اینتل خبر داده اند. در ضمن سیستم عامل «WatchOS 4» نیز پاییز امسال عرضه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خواهد شد که طبق اخبار موجود، سیری نقش پررنگی در آن ایفا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کرده و کارهایی مثل ارسال پیامک یا خواندن خبرهای روز را هم انجام خواهد داد.

گفتنی است بنا بر شایعات، سه مدل مختلف از اپل واچ در دست توسعه بوده که احتمالاً یک نسخه هم به سنسور تشخیص چهره 3D مجهز شده، و اپل تا پایان سال جاری میلادی از آنها رونمایی خواهد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادی آور نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوبید؟ سایت ***** یخچال جنرال الکتریک PVD28BYNFS شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone