تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24179.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

دستگیری فعالان محیط زیست معترض در فرودگاه Heathrow انگلستان

دولت انگلستان تعدادی از فعالان محیط زیست که به نظر با اعتراضات برنامه‌ریزی شده در فرودگاه Heathrow این کشور ارتباط داشته‌اند را دستگیر کرده است. این گروه که نام خود را  Heathrow Pause نهاده‌اند قرار بود ...

دولت انگلستان تعدادی از فعالان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر امیرکلا استان مازندران - محیط زیست که به نظر با اعتراضات برنامه‌ریزی شده در فرودگاه Heathrow این کشور ارتباط داشته‌اند را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر امیرکلا استان مازندران - دستگیر کرده است.

این گروه که نام خود را  Heathrow Pause نهاده‌اند قرار بود در این فرودگاه که پر ترددترین فرودگاه انگلستان به حساب می‌آید پهپادهایی به پرواز در بیاورند تا به دولت به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر امیرکلا استان مازندران - خاطر چراغ سبز نشان دادن به راه‌اندازی باند سوم در این فرودگاه اعتراض کنند.

در بیانیه مطبوعاتی که در مورد عملیات ضد خرابکاری در فرودگاه Heathrow  منتشر شده، پلیس لندن اعلام کرد که طی چند روز اخیر 9 فرد مرتبط با این اعتراضات را دستگیر کرده است. به گفته آن‌ها 3 زن و 6 مرد به ظن دست داشتن در این حرکت بازداشت شده‌اند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر امیرکلا استان مازندران

گروه Heathrow Pause اعلام کرده که بیش از 200 نفر برای این اعتراضات داوطلب شده بودند تا پهپادها را در شعاع ممنوعه 5 کیلومتری اطراف فرودگاه به پرواز در بیاورند. این حرکت بر خلاف قانون‌های - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر امیرکلا استان مازندران - پرواز پهپاد در انگلستان بوده و البته گروه مذکور اعلام کرد که به همین دلیل - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر امیرکلا استان مازندران - قصد داشته از پهپادهای کوچک استفاده کند و آن‌ها را در محدوده‌ای پایین‌تر از ارتفاع پرواز هواپیماها به پرواز در بیاورد تا خطری متوجه پروازهای این فرودگاه نشود.

علاوه بر این Heathrow Pause از پیش مقاصد خود را به وضوح و روشنی برای مسئولان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر امیرکلا استان مازندران - فرودگاه و پلیس شرح داده بود. این گروه همچنین اعلام کرد که با وجود این دستگیری‌ها توانست یک پهپاد را به پرواز در آورده و 2 پرواز دیگر هم به خاطر سیگنال‌های پارازیتی مختل - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر امیرکلا استان مازندران - شدند.

بر اساس اعلام مقامات تا به حال هیچ‌کدام از پروازهای این فرودگاه تحت تاثیر عملیات پرواز پهپادها تحت تاثیر قرار نگرفته و آن‌ها همچنان به همکاری خودشان با - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر امیرکلا استان مازندران - مقامات برای دستگیری عوامل این حرکت ادامه می‌دهند. آن‌ها در این باره گفته‌اند:

ما نیاز به اقدام موثر برای کنترل تغییرات اقلیمی را درک می‌کنیم اما فعالیت‌ها و اعتراضات غیر قانونی که با هدف مختل کردن برنامه هزاران نفر انجام می‌پذیرد قطعا پاسخ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر امیرکلا استان مازندران - موثری برای این مشکل نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone