تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37156.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نوکیا 1 اندروید گو رسما معرفی شد؛ یک گیگابایت رم و اندروید اوریو

HMD Global که موبایل های تحت برند نوکیا را عرضه می کند، نوکیا 1 مجهز به اندروید گو را به صورت رسمی معرفی کرد. این کمپانی لحظاتی قبل از مدل های مختلفی رونمایی کرد که ...

HMD Global - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که موبایل های تحت برند نوکیا را عرضه می کند، نوکیا 1 مجهز به اندروید گو - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را به صورت رسمی معرفی کرد.

این کمپانی لحظاتی قبل از مدل های مختلفی رونمایی کرد که نوکیا 1 اقتصادی ترین آنها - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به حساب می - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آید و سازندگان آن برای کاهش هرچه بیشتر قیمت نهایی به استفاده از چیپست مدیاتک، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی کفایت کرده اند.

از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دیگر مشخصات این موبایل می توان به نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 854 در 480 پیکسل، پشتیبانی از  شبکه 4G و باتری 2150 میلی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آمپر ساعتی اشاره کرد.

نوکیا 1 از نظر قابلیت های تصویربرداری نیز حرف زیادی برای گفتن ندارد و به دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و سلفی 2 مگاپیکسلی مجهز شده - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - است.تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ارومیه استان آذربایجان غربیعلی رغم مشخصات نه چندان امیدوار کننده، این موبایل به صورت پیش فرض با اندروید اوریو نسخه گو عرضه می شود که به صورت ویژه برای موبایل های - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اقتصادی بهینه سازی شده - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - است.

قاب های Xpress-on امکان تغییر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - رنگ موبایل را برای کاربران فراهم می کنند. نوکیا 1 اندروید گو تنها قرار است در برخی از بازارها عرضه شود و ممکن است کشورهای پیشرفته هرگز شاهد عرضه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آن نباشد.

از نظر قیمت نیز این موبایل نخستین محصول هوشمند تحت برند نوکیا است که با - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - قیمت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 85 دلاری به بازار راه پیدا می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone