تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37152.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه مشخصات گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 8 سامسونگ

امروز سامسونگ از موبایل های سری گلکسی اس 9 رونمایی کرد؛ تلفن های هوشمندی که کمپانی کره ای تأکید ویژه ای بر قابلیت های جدید آنها از جمله دوربین دارد. در ادامه به مقایسه کهکشانی ...

امروز سامسونگ از موبایل های سری گلکسی اس 9 رونمایی کرد؛ تلفن های هوشمندی که کمپانی کره ای تأکید ویژه ای بر قابلیت های - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - جدید آنها - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از جمله دوربین دارد. در ادامه به مقایسه کهکشانی های جدید با گلکسی نوت 8 خواهیم پرداخت.

کیفیت ساخت دو پرچمدار جدید بسیار بالا است و ترکیبی از فلز و شیشه در ساخت آنها به کار رفته. پرچمدارن سال 2018 سامسونگ مشابه با نوت 8 از گواهینامه استاندارد IP68 بهره می برند و به این ترتیب کاربران نگرانی از بابت نفوذ احتمالی آب و گرد و غبار به آنها را نخواهند داشت.

در حالی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که طراحی گلکسی اس 9 و نسخه پلاس آن تغییر - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - چندانی با نسل قبلی خود نداشته، ولی گلکسی اس 9 با اندازه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نمایشگر 5.8 اینچی برای بسیاری از کاربران خوش دست تر از گلکسی نوت 8 است. دلیل این مسئله به اندازه کوچکتر آن نسبت به نوت 9 (بررسی دیجیاتو) بر می گردد. ولی در مورد گلکسی اس 9 پلاس مسئله متفاوت است. از آنجایی که این موبایل اندازه نمایشگر 6.2 اینچی (در مقابل اندازه 6.3 اینچی گلکسی نوت 8) دارد، در دست اندکی کوچکتر به نظر می رسد.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی
گلکسی اس 9 پلاس (سمت راست) در کنار گلکسی نوت 8

حسگر اثر انگشت در نوت 8 در سمت راست ماژول های دوربین ها تعبیه شده بود که لمس آن را برای کاربرانی که انگشتان چندان بلندی نداشتند مشکل می کرد، ولی سامسونگ حالا در سری گلکسی اس 9 این ماژول را به پایین دوربین های اصلی منتقل کرده و به این ترتیب با نزدیکتر شدن آن به میانه قاب پشتی، لمس آن برای افرادی با انگشتان کوچکتر نیز راحت شده است.

از نظر اندازه گلکسی اس 9 با ابعاد 147.7در 68.7 و با ضخامت 8.5 میلی متر و گلکسی اس 9 پلاس - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - 158.1 در 73.8 و ضخامتی 8.5 میلی متر در مقابل گلکسی نوت 8 با ابعاد 162.5 در 74.8 میلی متر با ضخامت 8.6 میلی متر - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - قرار دارند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی
گلکسی اس 9 پلاس (سمت راست) در کنار گلکسی نوت 8

به عبارت دیگر می توان گفت سری گلکسی اس 9 به میزان - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ناچیز 0.1 میلی متر باریکتر هستند. همچنین طول و عرض گلکسی اس 9 پلاس به میزان 4.4 و 1.0 میلی متر کاهش یافته اند و بدین - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ترتیب از این لخاظ نیز تا حدودی نسبت به نوت 8 خوش دست تر است.

در سری گلکسی اس 9 نیز سامسونگ مشابه با نوت 8 درگاه 3.5 میلی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - متری هدفون را حفظ کرده و درگاه شارژ USB-C است.

سخت افزار

سامسونگ طبق روال معمول سال های اخیر گلکسی نوت 8 را با دو چیپست روانه بازار کرد؛ اسنپدراگون 835 کوالکام و اگزینوس 8895 ساخت خود سامسونگ. این بار سری گلکسی اس 9 با چیپست های جدید تری همراه شده اند؛ اسنپدراگون - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - 845 - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و اگزینوس 9810. - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بر اساس بررسی اسنپدراگون 845 مشخص شده این چیپست کارایی بالاتری نسبت به 835 دارد. البته نباید انتظار بهبود کارایی فراوانی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را داشته باشیم.

چیپست اسنپدارگون جدید علاوه بر سرعت پردازش بیشتر، فناوری هوش مصنوعی کوالکام را به همراه دارد. برای نمونه های بهره مند از چیپست اگزینوس جدید نیز واحد پردازنده عصبی ویژه سامسونگ در نظر گرفته شده - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - است.

رم در نظر گرفته شده برای گلکسی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اس 9 برابر 4 گیگابایت و رم نسخه پلاس، مشابه با - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نوت 8 برابر 6 گیگابایت است.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی
گلکسی اس 9 پلاس

حافظه داخلی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس 64، 128 و 256 گیگابایت است، در حالی که نوت 8 با ظرفیت های 64، 128 و 256 گیگابایت روانه بازار شد.. درگاه میکرو اس - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دی تعبیه شده برای سری گلکسی اس 9 نیز امکان افزایش - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فضای ذخیره سازی تا 400 گیگابایت (در مقابل 256 گیگابایت نوت 8) را فراهم می کند.

سامسونگ برای گلکسی نوت 8 باتری 3300 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفت. ولی گلکسی اس 9 و نسخه پلاس را با باتری های 3000 و 3500 میلی آمپر ساعتی همراه کرده است.

دیگر قابلیت جدید پرچمداران جدید کمپانی کره ای، پشتیبانی از اسپیکرهای دوگانه است؛ امکانی که کمبود آن در موبایل های پیشین سری گلکسی اس و نیز نوت انتقادهای بسیاری را به همراه داشت و جای خالی آن در مقایسه با بسیاری از رقبا احساس می شد.

نمایشگر

گلکسی اس 9 و مدل پلاس به ترتیب نمایشگرهای 5.8 اینچی و 6.2 اینچی و از نوع لبه به لبه و با خمیدگی در دو طرف دارند و رزولوشن - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نمایشگر هر دو 1440 در 2960 پیکسل است. از سوی دیگر نمایشگر نوت، 6.3 اینچی و با رزولوشنی مشابه است. به این ترتیب هر سه موبایل نسبت نمایشگر یکسان 18.5 به 9 - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دارند و از لحاظ رزولوشن بسیار با کیفیت هستند.

دوربین

در حالی که گلکسی اس 9 از دوربین اصلی تکی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - با رزولوشن 12 مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال بهره می برد، ولی سامسونگ برای نسخه پلاس، - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مشابه با گلکسی نوت 8، - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دوربین دوگانه و با رزولوشن های برابر 12 مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال در نظر گرفته، البته قابلیت های این دوربین ها فراتر از مواردی است که در گلکسی نوت 8 دیده بودیم. اکنون امکان انتخاب - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گشودگی دهانه دیافراگم دوربین هر دو مدل بین f1.5 و f2.4 (برای - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - لنزهای - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - عریض و تله فوتو) فراهم شده، به این ترتیب می توان با انتخاب گشودگی دهانه لنز باز تر (f1.5) تصاویری با پس زمینه مات و یا تصاویر با کیفیت تر در نور کم را ثبت کرد.

یادآوری می کنیم که هر دو دوربین نوت 8 از حسگرهای 12 مگاپیکسلی بهره می برند که یکی از آنها مجهز به لنز عریض با میدان - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دید 77 درجه و f1.7 و دیگری با لنز تله - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فوتو و میدان دید 45 درجه ای و f2.4 است که با 2 برابر بزرگنمایی بدون کاهش کیفیت تصویر برداری می کند. گلکسی نوت 8 ضمناً‌ قادر بود ویدیوهای 4K را با نرخ 30 فریم و Full HD را با - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - 60 فریم در هر ثانیه ثبت کند. امکان زوم اپتیکال تا 2 برابر در فیلمبرداری هم وجود داشت.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

دوربین جلویی نوت 8 سامسونگ 8 مگاپیکسلی بود که به لطف پیکسل های 1.22 میکرونی و ضریب f1.7 سلفی های با زاویه دید 80 درجه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ثبت می کرد، دوربین جلویی سری گلکسی اس 9 - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و اس 9 پلاس با رزولوشن 8 مگاپیکسلی و با گشودگی دهانه لنز f1.7 است.

رابط کاربری و نرم افزار

کهکشانی های تازه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - معرفی شده با اندروید 8 به بازار عرضه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می شوند، در حالی که نوت 8 در ابتدای عرضه با نسخه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - 7.1.1 سیستم عامل گوگل روانه بازار - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شده بود.

سیستم تشخیص چهره و عنبیه چشم نیز مشابه با گلکسی نوت 8 در تلفن های هوشمند جدید حضور دارند و البته اکنون برای اولین بار قابلیت AR Emoji مشابه با قابلیت Animoji - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آیفون 10 امکان ساخت اموجی های متحرک بر اساس چهره کاربر را فراهم می کند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلوریا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوبید؟ سایت ***** یخچال سینجر R2 شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی شاهین دژ آذربایجان غربی فردوسی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone