تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37147.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

روسیه در حمله سایبری به مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی 2018 دست داشته است

با پایان یافتن مسابقات المپیک زمستانی برخی منابع در سازمان های امنیتی آمریکا از مشخص شدن مهاجمانی که به سیستم های این مسابقات نفوذ کرده بودند، خبر داده اند. نشریه واشنگتن پست در گزارشی به ...

با پایان یافتن مسابقات المپیک زمستانی برخی منابع در سازمان های امنیتی آمریکا از مشخص شدن مهاجمانی که به سیستم های این مسابقات نفوذ کرده بودند، خبر داده اند.

نشریه واشنگتن پست در گزارشی به نقل از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مسئولان امنیتی آمریکا که نام آنها فاش نشده، آژانس GRU روسیه را در زمینه حمله به 300 کامپیوتر مربوط به المپیک، هک - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - روترهای کره جنوبی و راه اندازی بدافزار مخرب در روز افتتاحیه مسئول دانسته اند.

مهاجمان حتی با بهره گیری از آدرس های اینترنتی کره شمالی و تاکتیک های دیگر سعی کرده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اند پیونگ یانگ را مسئول این حمله نشان دهند.

هنوز دست داشتن دولت روسیه در این حمله که اینترنت را در محل برگزاری افتتاحیه مختل کرد، مشخص نشده است اما ورزشکاران روس در سال های اخیر به استفاده گسترده از مواد نیروزا - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - متهم شده اند و این کشور انگیزه کافی برای ضربه زدن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به وجه این مسابقات را - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - داشته است.تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربیمدتی قبل از شروع المپیک زمستانی نیز محققان - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - امنیت سایبری مدارکی مبنی بر تلاش روسیه برای حملات سایبری به سازمان های المپیک و مبارزه با دوپینگ پیدا کرده بودند.

از سوی دیگر احتمال اینکه کره شمالی در این حمله نقش داشته باشد بعید به نظر می رسد، چرا که همسایه شمالی از المپیک به عنوان فرصتی برای بهبود روابط با سئول بهره برده اند.

آژانس جاسوسی GRU پیش از این به حملات سایبری در شرق اوکراین و تلاش برای نفوذ به سیستم های 122 مقام آمریکایی حین انتخابات آمریکا متهم شده است.

پوتین پیش از این بارها اتهام - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مداخله کشورش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را رد کرده بود، اما اخیراً در اظهار نظری جنجالی، چنین موضوعی را «محتمل» خواند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوتخش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
بچه ها سایت ***** یخچال هیمالیا SELECT شما را با ارزانترین قیمت و بهترین گارانتی مهاباد آذربایجان غربی وفا تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone