تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35414.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

موبایل پرچمدار Note 10 آنر به زودی رونمایی خواهد شد

بر اساس پوستری رسمی که در فضای مجازی منتشر شده، برند آنر به عنوان موبایل ساز چینی زیر مجموعه کمپانی هواوی قصد دارد به زودی موبایل پرچمدار Note 10 را راهی بازار کند. پوستر زیر که ...

بر اساس پوستری رسمی که در فضای مجازی منتشر شده، برند آنر به عنوان موبایل ساز چینی زیر مجموعه کمپانی هواوی قصد دارد به زودی موبایل پرچمدار Note - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - 10 را راهی بازار کند.

پوستر زیر که توسط حساب رسمی برند آنر در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نشان می دهد که این شرکت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به جای Note 9 که بسیاری انتظار عرضه آن را می کشیدند، قرار - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - است در آینده نزدیک فبلت بالارده بعدی خود را با نام Note 10 و در شهر پکن رونمایی کند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

جز بهره مندی فبلت غول - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پیکر مذکور از یک نمایشگر با کیفیت ۶.۹ اینچی ساخت سامسونگ، هیچ اطلاعات تایید شده دیگری در خصوص Note 10 آنر در دست نداریم. البته یک شایعه نیز خبر از بهره مندی آن از باتری پرحجم ۶ هزار میلی آمپر ساعتی می داد، اما این خبر بعدتر تکذیب شد.

انتظار می رود قدرتمندترین فبلت ساخت آنر همانند Honor 10 توان پردازشی خود را از چیپست اختصاصی کایرین 970 دریافت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کند. احتمالاً به زودی اخبار تکمیلی در خصوص این موبایل جدید منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone