تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37148.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 9 پلاس در برابر گلکسی اس 8 پلاس؛ چه چیزی تغییر کرده است؟

بعد از ماه ها انتظار سامسونگ از گلکسی اس 9 پلاس به عنوان پرچمدار جدید خود رونمایی کرد؛ اگرچه لو رفتن بخش عمده ای از اطلاعات پیش از رونمایی، جذابیت این رویداد را تا حدودی ...

بعد از ماه ها انتظار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سامسونگ از گلکسی اس 9 پلاس به عنوان پرچمدار جدید خود رونمایی کرد؛ اگرچه لو رفتن بخش عمده ای از اطلاعات پیش از رونمایی، جذابیت این رویداد را تا حدودی تحت تاثیر قرار داده بود.

با قطعی شدن مشخصات گلکسی اس 9 پلاس اکنون می توانیم این اسمارت فون را با پرچمدار قبلی یعنی گلکسی اس 8 پلاس مقایسه کرده و ببینیم در برابر پرداخت هزینه بیشتر چه چیزی به دست می آوریم.

طراحیتعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

گلکسی اس 9 پلاس از نظر ابعاد  0.4 میلی متر قطورتر و عریض تر شده و لبه های خمیده کماکان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در آن حفظ شده اند. تغییر اصلی در پنل عقب نیز انتقال حسگر اثر انگشت از سمت راست به پایین دوربین است که هدف از آن کاهش لمس سهوی لنز به جای حسگر اثر انگشت بوده است.

علاوه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بر این فلش دوربین و حسگر ضربان قلب نیز به سمت راست - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - منتقل شده اند. برخلاف رویکرد کمپانی های دیگر از قبیل اپل، سامسونگ همچنان درگاه 3.5 میلیمتری هدفون را در پرچمدار جدید خود حفظ کرده است.

سخت افزارتعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

گلکسی اس 9 پلاس در مدل های مختلفی عرضه شده و به چیپست اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810 مجهز است که نسبت به گلکسی اس 8 پلاس با چیپست های اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895 - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - یک پله ارتقا یافته پیدا کرده اند.

چیپست های اسنپدراگون جدید علاوه بر پردازش با سرعت بیشتر، فناوری هوش مصنوعی کوالکام را به همراه دارند. - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برای نمونه های بهره مند از چیپست - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - های اگزینوس نیز واحد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پردازنده عصبی ویژه سامسونگ در نظر گرفته شده است.

حافظه رم با افزایشی قابل توجه از 4 به 6 - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گیگابایت ارتقا یافته اما حافظه داخلی پایه 64 گیگابایتی دست نخورده باقی مانده و امکان افزایش آن تا 400 گیگابایت از طریق درگاه microSD وجود نیز دارد. (این کمپانی نسخه ویژه ای گلکسی از اس 8 پلاس را با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در هند و چین عرضه کرده بود).

سال گذشته اسپیکرهای گلکسی اس 8 پلاس چنگی به دل نمی زدند و کیفیت صدای خروجی پایین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تر از حد انتظار بود. سامسونگ برای جبران این نقیصه پشتیبانی از اسپیکرهای دوگانه AKG با فناوری Dolby Atmos را در گلکسی اس 9 پلاس ارائه کرده است.

نمایشگرتعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

گلکسی اس 9 پلاس نمایشگر 6.22 اینچی با پنل سوپر امولد و نسبت تصویر 18.5:9را به مدل جدید آورده اما شیب لبه ها کمی کاهش پیدا کرده است.

دوربینتعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

یکی از تغییرات مهم مدل جدید بهره مندی از دوربینی با پیکربندی دوگانه است که به لطف سنسورهای 12 مگاپیکسلی امکان ثبت تصاویر زیبای بوکه را به ارمغان می آورد.

علاوه بر این گشودگی دهانه لنز سنسور اول بین f1.5 و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - f2.4 متغیر است اما این میزان برای سنسور دوم روی f2.4 ثابت شده است.

از سوی دیگر این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دوربین قادر به تصویربرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه، تصویربرداری 720p با نرخ 480 فریم بر ثانیه و تصویربرداری 1080p با نرخ 240 فریم بر ثانیه است.

سنسور دوربین سلفی کماکان 8 مگاپیکسلی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - با F1.7 باقی مانده اما قابلیت ثبت ویدیوهای فوق آهسته با نرخ 960 فریم بر ثانیه را دارد که مزیتی قابل توجه محسوب می شود.

باتریتعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

ظرفیت باتری نسبت به نسل قبل تغییری نکرده و شاهد باتری های 3500 میلی آمپر ساعتی هستیم، گرچه بهینه سازی های نرم افزاری می تواند به مصرف بهینه تر انرژی کمک کند.

رابط کاربری و نرم افزارتعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

سال گذشته در نرم افزار دوربین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - موبایل های گلکسی استیکرهایی تعبیه شده بود که بر اساس چهره کاربر یک شبیه سازی دو بعدی را ایجاد می کردند که در مدل های جدید به لطف فناوری یادگیری عمیق این قابلیت به صورت سه بعدی در آمده است.

گلکسی اس 9 پلاس با استفاده از حسگرهای اپتیکال بهینه، اطلاعاتی بیشتر و دقیق‌ تر از جنبه های مختلف سلامتی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این حسگرها - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - همچنین عامل فشار کاری قلب (Heart Load Factor) را بصورت مداوم زیر نظر دارند که به صورت آنی میزان فشار روی قلب را اندازه می‌ گیرد.

وجود Knox 3.1، جدیدترین پلتفرم امنیتی ساموسنگ نیز - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خیال کاربران را بابت حفاظت از اطلاعات گوشی‌هایشان راحت می‌کند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone