🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  4. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  5. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23670.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

حسن عمیدی مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران شد

معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران طی حکمی «حسن عمیدی» را به سمت مدیر روابط عمومی منصوب کرد. در حکم انتصاب حسن عمیدی  آمده است: «نظر به‌ شایستگی و تجارب مثبتی که ...

حسن عمیدی به عنوان یکی از مدیران روابط عمومی برتر کشور در حوزه‌های فرهنگی شناخته می‌شود و تا خرداد ماه امسال نیز در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بنیاد - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - رودکی در سمت معاون برنامه‌ریزی و توسعه فعالیت‌های هنری بنیاد فعالیت می‌کرد و پیش از آن به عنوان مدیر روابط عمومی نیز در همین مجموعه فعالیت - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - داشت.

عمیدی از دیرباز در سازمان‌ها و جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی بسیاری نقش موثری ایفا کرده و جایزه ویژه نهمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور را در سطح ملی در رشته مدیر برگزیده روابط عمومی در حوزه هنر و فرهنگ دریافت کرده است.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان

عمیدی دکترای علوم ارتباطات اجتماعی دارد و مدرس دانشگاه در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر است. او مدیر گروه رشته های روابط عمومی و امور فرهنگی این مرکز علمی را نیز بر عهده دارد. مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، مدیر اجرایی و روابط عمومی تالار وحدت، مدیر - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - روابط عمومی دو دوره جشنواره موسیقی فجر، مدیر روابط عمومی سه دوره جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، معاون کمیته ربع قرن - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نمایشگاه کتاب تهران، مشاور رسانه ای بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مشاور رسانه ای مجموعه انقلاب اسلامی، مدیر تالار فردوسی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از جمله سابقه‌های فعالیت وی به شمار می‌روند.

«امیر ناظمی» رییس سازمان فناوری اطلاعات بارها به اهمیت علوم انسانی تاکید داشته و در مصاحبه‌های خود تصریح کرده که علوم انسانی در کنار مباحث فناورانه می‌تواند کشور را - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به تعالی برساند. این موضوع در یادداشت‌های ناظمی نیز مشهود بوده و حال به نظر می‌رسد با توجه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به فعالیت‌های فرهنگی بسیار عمیدی می‌توان نسبت به فعالیت‌های حیطه علوم انسانی و فرهنگ - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و هنر وزارت ارتباطات بیشتر امیدوار بود.

گفتنی است حسن عمیدی پیش از این به عنوان مشاور رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران فعالیت داشت و از امروز رسما کار خود را به عنوان مدیر روابط عمومی این سازمان آغاز کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone