تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37151.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نه دلیل برای خرید گلکسی اس 9

سامسونگ طبق روال هر سال از دو پرچمدار تازه رونمایی کرده و موبایل های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس اگرچه از منظر طراحی تفاوت چندان چشمگیری نسبت به سابق نکرده اند اما کماکان ...

سامسونگ طبق روال هر سال از دو پرچمدار تازه رونمایی کرده و موبایل های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس اگرچه از منظر طراحی تفاوت چندان چشمگیری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نسبت به سابق نکرده اند اما کماکان از بهبودهایی بهره مند شده اند که می تواند به مذاق مشتریان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - خوش آید. اما بهترین قابلیت های تازه گلکسی اس 9 چه هستند؟ در ادامه به بررسی 9 دلیلی می پردازیم که می توانند شما را به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - خرید اس 9 مجاب کنند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

نخستین ویژگی گلکسی اس 9، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ساده ترین آنها نیز هست. اگر یکی از موبایل های گلکسی اس 8، اس 8 پلاس یا نوت 8 را خریداری کرده باشید، احتمالاً از دانستن این موضوع خوشحال شوید که سامسونگ در محل قرارگیری این اسکنر تجدید نظر کرده. در گلکسی اس 9، اسکنر اثر انگشت در بخش زیرین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دوربین قرار گرفته و به همین خاطر دیگر با مشکل لمس دوربین و کثیف شدن لنز - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مواجه نخواهید شد.

البته به خاطر فاصله کم اسکنر اثر انگشت با دوربین، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - هنوز احتمال برخورد انگشت با دوربین وجود دارد اما قطعاً - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به شدت پرچمدار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سال پیش. قرارگیری اسکنر اثر انگشت در بخش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - وسطی پنل پشتی، ضمناً به معنای تجربه کاربری و ارگونومی بهتر نیز هست و می تواند به روند برداشتن موبایل و باز کردن قفل دستگاه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سرعت ببخشد.

دوربین دوگانه در گلکسی اس 9 پلاس

برخلاف مدل استاندارد گلکسی اس 9، اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 9 پلاس زیر دوربینی دوگانه جای گرفته است. سامسونگ این بار تصمیم به دنبال کردن رد پای اپل و سایر تولیدکنندگان گرفته و مدل بزرگ تر خانواده پرچمداران خود را برای اولین بار به دوربینی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بهتر نسبت به مدل استاندارد تجهیز کرده.

این دوربین دوگانه، عملکردی کاملاً مشابه به نوت 8 دارد. از یک سو سنسور 12 مگاپیکسی با گشودگی دهانه لنز متغیر را داریم -که روی گلکسی اس 9 نیز یافت می شود- و از سوی دیگر، سنسور ثانویه 12 - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.4 به ثبت تصاویر پرتره کمک می کند. هر دو لنز از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - لرزشگیر اپتیکال بهره می برند و امکان اعمال افکت عمق میدان را فراهم می آورند.

پردازش تصویر چند فریمی

این نکته، یکی از برجسته ترین قابلیت های خانواده گلکسی اس 9 به حساب می آید. به لطف پردازنده سیگنال تصویر جدید، پرچمداران تازه از راه رسیده سامسونگ قادر به استفاده از چندین تصویر برای کاهش نویز در پردازش ثانویه هستند. با بهره گیری از DRAM در سنسور دوربین، گلکسی اس 9 می تواند با با سقف سرعت 4 برابری، به ثبت 4 برابر تصویر بیشتر بپردازد.

این موبایل در کسری از ثانیه، 12 تصویر ثبت کرده و آنها را به دسته های 4 تایی تقسیم می کند. پس - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از این، نرم افزار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دستگاه به استخراج جزییات تصاویر هر دسته می پردازد تا بهترین تصویر را تولید کند. سپس سه تصویر باقی مانده برای آخرین بار پردازش می شوند تا کیفیت به بالاترین میزان ممکن برسد.

ویدیوهای اسلو موشن اتوماتیک و 960 فریم

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

حافظه دسترسی تصادفی ایستا در دوربین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گلکسی اس 9، در فیلم برداری سوپر اسلو - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - موشن نیز کاربردی ظاهر می شود. پرچمدار سامسونگ می تواند تا چهار برابر فریم بیشتری نسبت به اس 8 ثبت کند و به همین خاطر، ویدیوهای اسلو موشن حالا به جای 240 فریم بر ثانیه، با 960 فریم بر ثانیه ثبت می شوند؛ هرچند که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - رزولوشن هنوز همان 720p HD سابق است.

چیزی که قابلیت تصویربرداری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اسلو موشن گلکسی اس 9 را از سایر موبایل های رقیب متمایز می کند، «حالت اتوماتیک» است که می تواند - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - زمان دقیق آغاز افکت اسلو موشن را پیش بینی و به صورت خودکار آن را فعال کند.

به محض اتمام فیلم برداری اسلو موشن، گلکسی اس 9 - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به ذخیره فایل پرداخته و آن را در قالب یک GIF قابل اشتراک گذاری ارائه می دهد. این فایل های گیف هم از قابلیت های متفاوتی مانند ایجاد لوپ یا پخش به صورت برعکس پشتیبانی می کنند که قطعاً برای کاربران جالب خواهند بود.

گشودگی دهانه لنز متغیر

دوربین های سامسونگ اغلب در نور کم کارایی مناسبی نداشته اند و این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کمپانی با امید تغییر این رویه در گلکسی اس 9 از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - لنزی استفاده کرده که گشودگی آن بین f1.5 و f2.4 متغیر است .

این دوربین هنگام تصویربرداری از مناظر درخشان و برای جلوگیری از افزایش بیش از حد نور از دیافراگم f2.4 بهره برده و در مناظری با نور ناکافی از دیافراگم f/1.5 بهره می برد که جذب نور را نسبت به گلکسی اس 8 تا 28 درصد افزایش می دهد. در صورتی که کاربر این قابلیت را در حالت دستی قرار دهد، می تواند هر گزینه را بر اساس اولویت های خود انتخاب کند.

اموجی واقعیت افزوده

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

سفارشی سازی یکی از ویژگی های اصلی گلکسی اس 9 است - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که حتی راهش به اموجی ها هم باز شده. قابلیت اموجی سه بعدی که از آیفون 10 الهام گرفته شده، با بهره گیری از اسکن سه بعدی امکان ساخت اموجی های متحرک را فراهم می کند. بخش های مختلفی از این اموجی ها از قبیل مو، رنگ، لباس و لوازم جانبی را نیز می توان تغییر داد.

پس از ایجاد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اموجی می توانید تصاویر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - یا ویدئوهایی از آن را ذخیره کنید. ذخیره خودکار اموجی ها نیز آنها را در قالب 18 گیف مختلف در گالری و کیبورد ذخیره می کند.

LTE گیگابیتی

یکی از کلیدی ترین ویژگی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - های چیپست اسنپدراگون 845 پشتیبانی از LTE Cat 18 است که امکان دانلود محتوی با - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سرعت 1.2 گیگابیت بر ثانیه را فراهم کرده و گلکسی اس 9 را در این زمینه یک سروگردن بالاتر از رقبا قرار می دهد.

اسپیکرهای استریو

یکی دیگر از زمینه هایی که موبایل های گلکسی در آن چندان عرض اندام نکرده اند، کیفیت صدای خروجی بوده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کمپانی کره ای برای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جبران این مساله، با - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - همکاری کمپانی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - Harmon اسپیکر AKG دیگری را به پنل جلو اضافه کرده است. این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اسپیکرها 1.4 برابر قوی تر از نمونه تعبیه شده در گلکسی اس 8 هستند و به لطف فناوری Dolby Atmos صدایی با کیفیت و گیرا ارائه می کنند.

اسکن هوشمند

سری گلکسی اس 8 با سه فناوری امنیتی مختلف عرضه شده بود که عبارتند از سنسور اثر انگشت، اسکنر عنبیه و شناسایی چهره که دو مورد آخر در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شرایط نوری نامناسب - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - عملکرد چندان مطلوبی نداشتند.

سامسونگ برای رفع این مشکل و تقویت امنیت گلکسی اس 9 این دو فناوری را با هم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ترکیب کرده به گونه ای که در کارهای روزمره از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سرعت بالای شناسایی چهره استفاده شده و در موارد خاص مثل پرداخت های مالی اسکنر عنبیه فعال می شود که ایمنی به مراتب بالاتری دارد.

در پایان از شما دعوت می کنیم برای آشنایی بیشتر با ویژگی های پرچمدار جدید سامسونگ، ویدیوی نگاه نزدیک دیجیاتو به گلکسی اس 9 پلاس را اینجا مشاهده فرمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرمین نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
یه سوال داشتم منطقه سید کلامسر مرزن اباد مرزن‌آباد هم اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در سید کلامسر مرزن اباد شهر مرزن‌آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone