🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  2. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  3. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  5. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30026.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای جدید اکسپریا XZ4 کامپکت نمایشگر کشیده آن را نشان می‌دهد

سونی پیش از این برنامه جامع خود برای عرضه اسمارت‌فون‌هایش در سال 2019 را مشخص کرده بود. بر اساس این برنامه، اوایل سال جاری میلادی باید شاهد عرضه مدل‌های اقتصادی مانند اکسپریا L3 و XA4 ...

سونی پیش از این برنامه جامع خود برای عرضه اسمارت‌فون‌هایش در سال 2019 را مشخص کرده بود. بر اساس این برنامه، اوایل سال جاری میلادی باید شاهد عرضه مدل‌های اقتصادی مانند اکسپریا L3 و XA4 باشیم که بعد از آن‌ها نوبت به جدیدترین پرچمدار سونی یعنی گوشی اکسپریا XZ4 و مدل مدل کوچک‌تر آن یعنی اکسپریا XZ4 کامپکت خواهد رسید؛ پرچمداری که رندر جدیدی از آن در سطح اینترنت منتشر شده است.

علاوه - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بر استفاده از طراحی منحنی در این گوشی که نمونه آن را پیش از این در اکسپریا XZ2 هم دیده بودیم، ظاهرا سونی در این مدل دوباره از - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - طراحی‌ زاویه دار استفاده کرده است. این نوع طراحی در نگاه اول گوشی را بزرگ‌ و ضخیم‌تر نشان می‌دهد اما جالب است بدانید که گوشی جدید سونی از پرچمدار فعلی این کمپانی تقریبا ۳ میلی متر نازک‌تر است.

بر اساس تصاویری که در سطح اینترنت منتشر شده، سونی در اکسپریا XZ4 کامپکت یک صفحه نمایش ۵ اینچی با نسبت ۱۸:۹ استفاده کرده است. علاوه بر سایز غیر معمول صفحه نمایش، با - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نگاه به این تصاویر می‌توان به حضور گودی‌های بزرگی که احتمالا متعلق به بلندگو XZ4 هستند پی برد؛ گودی‌هایی که - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - با استانداردهای گوشی‌های امروزی، کمی زمخت به نظر می‌رسند.

مانند مدل‌های میان - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رده سونی در این گوشی هم دوربین همراه با فلش LED در بالا سمت چپ دستگاه خودنمایی می‌کند. همچنین این گوشی از جک هدفون ۳.۵ میلی متری و حسگر اثر انگشت کناری بهره خواهد برد. اکسپریا XZ4 کامپکت به احتمال زیاد به پردازنده جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 855 و ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره برده و در زمان عرضه از سیستم عامل اندروید 9 هم پشتیبانی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone