🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33217.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اپل واچ نایکی پلاس سری 4 در تعداد محدود عرضه شد

اپل واچ سری 4 با قابلیت تشخیص افتادن فرد و پایش قلب پیشرفته به اندازه کافی هیجان انگیز است اما نسخه خاص تری از آن را عرضه شده است: اپل واچ نایکی پلاس نسل 4. مدل جدید ...

اپل واچ سری 4 با قابلیت تشخیص افتادن فرد و پایش قلب پیشرفته به اندازه کافی هیجان انگیز است اما نسخه خاص تری از آن را عرضه شده است: اپل واچ نایکی پلاس نسل 4.

مدل جدید در واقع همان اپل واچ سری 4 است - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که ظاهری اسپرت تر دارد. این مدل در تعداد محدود و مشابه با سری 4 معمولی در دو مدل 40 و 44 میلی متری و نیز مدل های با پشتیبانی از شبکه های مخابراتی و بدون آن عرضه می شود.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

قیمت در نظر گرفته شده برای اپل واچ نایکی پلاس بین 399 تا 499 دلار است. این قیمت همچنین شامل بند - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اسپرت در رنگ های مشکی یا - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ترکیبی از مشکی و سفید است. همچنین بندی نقره ای-مشکی برای خانم ها در نظر گرفته شده است. یک بند مشکی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - با حفره های زرد هم ارائه می شود که البته باید با قیمت 49 دلار جداگانه آن را بخرید.

خریداران اپل واچ نایکی پلاس می تواند از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - واچ فیس های ویژه این ساعت لذت ببرند. علاوه بر این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن Run Club and Training club نایکی به صورت پیش فرض روی آنها نصب شده است.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

پیش فروش اپل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - واچ نایکی پلاس آغاز - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شده و به تعداد محدود در فروشگاه های اپل در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ایالات متحده، استرالیا، کانادا و بیشتر مناطق اروپا و آسیا عرضه شده است. با این حال عرضه اولیه محدود است و علاقه مندان باید برای خرید عجله کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone