🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  2. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  3. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17078.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری عربستان برای تاسیس ۳۰۰ استارتاپ هوش مصنوعی

عربستان سعودی در راستای کاهش اتکای اقتصادی به ذخایر نفتی اعلام کرد که تا کمتر از یک دهه دیگر ۲۰ میلیارد دلار روی پروژه‌های هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کند. ۳ سال قبل «محمد بن سلمان»، شاهزاده ...

عربستان سعودی در راستای کاهش اتکای اقتصادی به ذخایر نفتی اعلام کرد که تا کمتر از یک دهه دیگر ۲۰ میلیارد دلار روی پروژه‌های هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کند.

۳ سال قبل «محمد بن سلمان»، شاهزاده سعودی از طرح «چشم‌انداز ۲۰۳۰» برای ایجاد تحول عمیق در اقتصاد و کاهش وابستگی به نفت پرده برداشت که شامل تمرکز بر فناوری های مدرن، محاسبات ابری و شبکه ای از مراکز داده است. عربستان از آن زمان سرمایه‌گذاری‌های متعددی را روی پروژه‌های پیشرفته صورت داده که شامل همکاری با غول‌های فناوری و توسعه پروژه‌های بزرگ می‌شود و در جدیدترین مورد نیز این شرکت در پی سرمایه‌گذاری سرسا‌م‌آور روی هوش مصنوعی است.

«عبدالله الغامدی»، رییس «نهاد داده و هوش مصنوعی» که تنها یک سال از تاسیس آن سپری شده، در اینباره گفت:

«عربستان از حالا تا سال ۲۰۳۰ سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری روی هوش مصنوعی صورت می‌دهد. ما مشتاقیم به واسطه استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوآور از هوش مصنوعی به عنوان بخشی از پروژه جایگزینی اقتصاد بهره‌مند شویم. همچنین هوش مصنوعی را منبع جدیدی برای صرفه‌جویی و کسب درآمد بیشتر می‌بینیم»

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نیشابور استان خراسان
محمد بن سلمان در کنار بزرگان فناوری دنیا

الغامدی افزود که در این راستا تا دهه آینده ۳۰۰ استارتاپ تشکیل خواهد شد و درهای سرمایه‌گذاری - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نیشابور استان خراسان - در این حوزه به روی افراد و شرکت‌های داخلی و خارجی باز است. تشکیل این تعداد استارتاپ با توجه به پتانسیل‌های فوق ‌العاده هوش مصنوعی می‌تواند به موتور محرک اقتصاد و فناوری در این کشور تبدیل شود.

عربستان هم مثل دیگر کشورهای غنی از نفت حوزه خلیج فارس به خوبی پی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نیشابور استان خراسان - برده که سوخت‌های فسیلی در آینده نزدیک جایگاه کنونی را نخواهد داشت و از اینرو مصمم است اتکای به نفت را کاهش دهد. با این حالی کاهش قیمت نفت و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نیشابور استان خراسان - بحران کرونا دستیابی به بلندپروازی‌های اقتصادی بن سلمان را برای این کشور - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر نیشابور استان خراسان - دشوار کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone