🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  2. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23337.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل iOS 13.1 و iPadOS را برای آیفون و آیپد منتشر کرد

اگر هنوز آیفون یا آیپد خود را به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل آپدیت نکرده‌اید، می‌توانید با خیال آسوده این کار را انجام دهید، چون اپل بعد از رفع باگ ها iOS 13.1 را به همراه iPadOS ...

اگر هنوز آیفون یا آیپد خود را به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل آپدیت نکرده‌اید، می‌توانید با خیال آسوده این کار - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - را انجام دهید، چون اپل بعد از رفع باگ ها iOS 13.1 را به همراه iPadOS منتشر کرده است.

پس از این که اپل iOS - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - 13 را با کلی باگ در اختیار کاربران گذاشت، به این نتیجه رسید که برای حفظ آبرو هم که شده، آپدیت بعدی را هر چه سریع‌تر در اختیار کاربران قرار دهد و به همین خاطر در فاصله ای کوتاه iOS 13.1 را منتشر کرد.

با این حال iPadOS به عنوان سیستم‌عاملی مجزا - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - برای آیپدها منتشر می‌شود که - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نسخه فعلی، اولین نسخه آن به حساب می‌آید. البته بسیاری از ویژگی‌های iPadOS و iOS 13.1 مشابه هم است. برای مثال قابلیت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دارک مود، بروزرسانی فوتوز، اپلیکیشن Find My - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و دیگر تغییرات به وجود آمده، در iPadOS نیز مشاهده می‌شود. اما اپل قابلیت‌های انحصاری بسیاری را نیز برای این سیستم‌عامل در نظر گرفته است.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مشکین شهر استان اردبیل

مهمترین آن‌ها مرورگر سافاری است که دیگر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نسخه موبایلی سایت‌ها را درخواست نمی‌کند. بر اساس گفته‌های اپل، - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این مرورگر مانند نسخه استفاده شده در macOS بوده و کاربران در زمان وب‌گردی، مستقیما به نسخه دسکتاپ سایت برده خواهند شد.

همچنین پس از سال‌ها (واقعا سال‌ها) از این پس می‌توانید هر فایلی را از سافاری دانلود کنید. فایل‌های دانلود شده شما به اپلیکیشن فایلز رفته و از آن جا نیز می‌توانید با اتصال فلش USB-C (اپل - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - برای اضافه کردن این یکی فقط یک سال زمان نیاز داشت) - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - فایل‌های دانلود شده را به آن انتقال دهید. همچنین ویجت‌ها نیز می‌توانند داخل صفحه اصلی نمایش داده شوند تا دیگر تنها شاهد چند آیکون در این صفحه نباشیم.

قابلیت مهم دیگر نیز مربوط به ویژگی Slide - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - Over می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های دیگری را روی برنامه اصلی اجرا - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کنید. این قابلیت به - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گونه‌ای طراحی شده است که انگار آیفون کوچکی در گوشه آیپد خود دارید. در iPadOS از این پس می‌توانید - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - میان برنامه‌های Slide Over سوئیچ کنید و دیگر محدود به اجرای یک برنامه در آن واحد نخواهید بود. در ادامه می‌توانید قابلیت‌های - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - iPadOS را مشاهده کنید:

iPadOS برای آیپد‌های ایر (نسل سوم)، ایر ۲، آیپد مینی ۴ و نسل پنجم، نسل پنجم و ششم آیپد، آیپد پرو ۹.۷، ۱۰.۵، ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی منتشر می‌شود. همچنین iOS 13 نیز از آیفون‌های ۶ اس - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تا آیفون ۱۱ پرو مکس پشتیبانی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone