🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  3. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  4. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  5. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28016.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

توییتر امکان مخفی کردن پاسخ‌ها را تا تابستان امسال فراهم می‌کند

توییتر اوایل امسال اعلام کرد که به زودی می‌خواهد امکانی در اختیار کاربران بگذارد که قادر به مخفی کردن پاسخ‌های زیر توییت‌هایشان باشند. این ابزار مدیریتی با هدف کاستن از تعداد پاسخ‌های ناخواسته یا نامربوط ...

توییتر اوایل امسال اعلام کرد که به زودی می‌خواهد امکانی در اختیار کاربران بگذارد که قادر به مخفی کردن پاسخ‌های زیر توییت‌هایشان باشند. این ابزار مدیریتی با - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شهسوار استان مازندران - هدف کاستن از تعداد پاسخ‌های ناخواسته یا نامربوط از زیر توییت‌ها ارائه خواهد شد تا مکمل قابلیت‌هایی همچون بلاک، میوت (بی‌صدا کردن) و گزینه گزارش دادن توییت‌ها در محیط توییتر باشد.

توییتر اعلام کرده که ابزار جدید را برای مبارزه با سوء استفاده و کاهش اذیت و آزار در محیط این شبکه اجتماعی، تابستان امسال به دست کاربران می‌رساند. با امکان مخفی‌ کردن پاسخ‌های زیر یک توییت، کاربران می‌توانند کنترل بیشتری روی مکالمات انجام - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شهسوار استان مازندران - شده زیر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شهسوار استان مازندران - توییت‌هایشان داشته و بهتر آن‌ها را مدیریت کنند.

به عنوان مثال اگر پاسخی زیر توییت‌تان ارسال شده که خیلی مناسب نیست اما از سویی پاکسازی سریع آن ضرورتی ندارد، می‌توانید از گزینه مخفی‌سازی استفاده کنید که مراجعه‌کنندگان به پروفایل شما آن پاسخ را بلافاصله مشاهده نکنند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شهسوار استان مازندران

ماه فوریه بود که اولین تصاویر از این ویژگی در توییتر توسط جین مانچون وانگ، محقق حوزه اپلیکیشن‌ها در سطح وب منتشر شد. طبق اسکرین‌شات‌های منتشر شده گزینه Hide Tweet به فرد ارسال‌کننده توییت اجازه می‌دهد که پاسخ‌ها را از زیر توییت‌های خود مخفی کند اما بازدیدکنندگان از توییت در صورت تمایل می‌تواند توییت‌های مخفی شده را مشاهده نمایند.

توییتر می‌گوید که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شهسوار استان مازندران - از ماه جولای، آزمایش ویژگی‌های جدیدی را آغاز خواهد کرد که برای کنترل و مدیریت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شهسوار استان مازندران - بهتر مکالمات در این شبکه اجتماعی کاربرد خواهند داشت که شامل ابزار مخفی‌سازی مذکور هم می‌شود.

همچنین ساختار مکالمات در این شبکه اجتماعی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شهسوار استان مازندران - نیز قرار است دستخوش تغییرات فراوانی شود. در همین راستا توییتر چندی پیش تست عمومی تغییرات مکالمات خود را آغاز کرد که از جمله مهم‌ترین این تغییرات، می‌توان به قرار گرفتن پاسخ‌ها در کادرهای مستطیلی شکل و رنگی اشاره نمود. در این حالت دنبال کردن مکالمات و تشخیص افراد از هم آسان‌تر انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone