🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28015.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

معاون دادستان کل کشور: چاره‌ای نباشد اینستاگرام را فیلتر می‌کنیم

معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور اعلام کرده که اگر دولت راهی جز فیلترینگ برای اینستاگرام دارد باید به آن ورود کند در غیر این صورت راهی باقی نمانده و چاره‌ای جز فیلتر شدن ...

معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور اعلام کرده که اگر دولت راهی جز فیلترینگ برای اینستاگرام دارد باید به آن ورود کند در غیر این صورت راهی باقی نمانده و چاره‌ای جز فیلتر شدن اینستاگرام نیست.

«جواد جاویدنیا» در گفت‌وگو - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابلسر استان مازندران - با فارس اتفاقات اخیر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابلسر استان مازندران - و مسدودسازی صفحه شخصی بسیاری از مسئولین و مردان حاکمیت ایران را بی‌احترامی به ملت ایران توصیف کرده و البته آن را قابل پیش‌بینی می‌دانست:

«باید طبق مصوبات فضای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابلسر استان مازندران - مجازی همه نرم‌افزارهای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابلسر استان مازندران - مجازی و دیتابیس‌های آنها به کشور منتقل شود و متعهد شوند که قانون ما را رعایت می‌کنند در غیر این صورت مجوزی برای آنها صادر نمی‌شود. این ساماندهی را وزارت ارتباطات باید انجام دهد که متاسفانه هیچ گونه اقدامی نشده و اکنون می‌بینیم اعمال قانونی و حاکمیتی از ایران در این زمینه انجام - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابلسر استان مازندران - نگرفته است.»

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابلسر استان مازندران

وی تاکید کرده که هدف و اساس کار، فیلترینگ اینستاگرام نیست اما وضعیت کنونی را به موقعیتی تشبیه کرده که چاره‌ای جز این موضوع وجود ندارد. او می‌گوید:

«یک مثالی همیشه مطرح است اگر دشمن حمله کند و یک پل ارتباطی وجود داشته باشند که از آن طریق بتواند وارد کشور شود یا - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابلسر استان مازندران - باید آن پل مستحکم شود و احتمال لطمه دیدن از بین برود و در غیر این صورت کار عاقلانه این است که آخرین حربه را به کار گرفته و پل ارتباطی را قطع کنیم پس فیلتر کردن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابلسر استان مازندران - گام آخر است.»

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابلسر استان مازندران

به گفته جاویدنیا فیلترینگ هوشمند اینستاگرام سالیان پیش با وجود مخالفت‌های دادستانی و با هزینه‌های گزاف رخ داد که چند روز بیشتر جواب نداد. او به مذاکراتی با اینستاگرام نیز اشاره کرده که نتایجی در بر نداشته است و نتیجه‌گیری خود را از موقعیت فعلی چنین ابراز می‌کند:

«بنابراین در این شرایط اعلام می‌کنیم اگر راهی بجز فیلترینگ باقی مانده اعلام کنند و دولت به آن ورود کند و بر آن اعمال حاکمیت شود اما اگر راهی باقی نمانده، چاره‌ای جز فیلتر شدن اینستاگرام نیست. این در حالی است که نمونه‌های داخلی خوبی در کشور وجود دارد که - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابلسر استان مازندران - می‌تواند جایگزین صفحه اینستاگرام خارجی شود.»

گفتنیست دیجیاتو به تازگی مصاحبه‌ای تفصیلی با جواد جاویدنیا انجام داده که مشروح آن در هفته آینده منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone