🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  2. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  3. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  5. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28019.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

دوربین کدامیک قوی تر است: گلکسی S10 5G یا هواوی P30 پرو

شاید از نظر شما گلکسی S10 5G علی رغم قیمت بالاتر نسبت به دیگر اعضای خانواده S10 تنها از نظر سازگاری با شبکه های 5G برتر باشد اما اینطور نیست و مزایای دیگری هم با آن ...

شاید از نظر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - شما گلکسی S10 5G علی رغم قیمت بالاتر نسبت به دیگر اعضای خانواده S10 تنها از - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - نظر سازگاری با شبکه های 5G برتر باشد اما اینطور نیست و مزایای دیگری هم با آن همراه شده اند.

دوربین گلکسی S10 5G از سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه دوگانه f/1.5–2.4، فوکوس خودکار با پیکسل دوگانه و لرزشگیر اپتیکال، در کنار سنسورهای ۱۶ و - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - ۱۲ مگاپیکسلی عریض و تله فوتو تشکیل شده که زاویه دید ۱۲۳ درجه و زوم دو برابر را به کاربر ارائه می دهند. تا اینجا با ماژول مشابه نسخه پلاس مواجهیم اما سامسونگ برای افزایش قدرت این دوربین یک - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - سنسور دیگر از نوع ToF یا زمان پرواز هم در آن - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - تعبیه کرده - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - که برای اسکن سه بعدی محیط و عمق سنجی دقیق به کار می رود.تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران

DxOMark که روز گذشته رتبه دوربین چهارگانه گلکسی A9 2018 را مشخص کرد، حالا کارنامه ماژول تصویربرداری گلکسی S10 5G را منتشر کرده که از قدرت بیشتر آن نسبت به گلکسی S10 پلاس خبر می دهد. ظاهرا این دوبین آنقدر موفق عمل کرده که از نظر کارشناسان DxOMark - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - در سطح - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - دوربین قدرتمند هواوی پی ۳۰ پرو - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - قرار می گیرد.

این دو - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - گوشی موفق به کسب امتیاز مشابه ۱۱۲ شده اند اما گلکسی S10 5G از نظر فیلمبرداری قدرتمندتر است و - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - با کسب ۱۰۰ امتیاز از این بخش یک رکورد از خود به جای گذاشته است. دلیل این موفقیت به فیلمبرداری پیش فرض 4K برمی گردد که برای گوشی های دیگر Full - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - HD است.

از دیگر مزایای این پرچمدار باید به بالانس سفیدی دقیق، محدوده - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - داینامیک گسترده، رنگ های زنده در اغلب شرایط، فوکوس دقیق و حذف مطلوب لرزش ها حین فیلمبرداری اشاره کرد. این گوشی همچنین به کاربران اجازه می دهد حین ثبت تصاویر پرتره بین استفاده از لنزهای تله فوتو یا الترا واید یکی را انتخاب کنند که دست کاربر را در عکسبرداری بهتر باز می گذارد.

برای مشاهده تصاویر و ویدیوهای ثبت شده با این موبایل و مقایسه آن با پی ۳۰ پرو و آیفون XS به این لینک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone