🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28020.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

کاهش مصرف باتری و بهبود کارایی موبایل‌ها با اتمام توسعه لیتوگرافی ۵ نانومتری توسط سامسونگ

مدت زیادی از آغاز فرایند تولید چیپست های ۷ نانومتری توسط سامسونگ نگذشته اما این شرکت گام بزرگ دیگری را برای بهینه سازی هرچه بیشتر تراشه های موبایل برداشته است. سامسونگ به تازگی از آغاز ...

مدت زیادی از آغاز فرایند تولید چیپست های ۷ نانومتری توسط سامسونگ نگذشته اما این شرکت گام بزرگ دیگری را برای - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سوادکوه استان مازندران - بهینه سازی هرچه بیشتر تراشه های موبایل برداشته است.

سامسونگ به تازگی از آغاز نمونه برداری چیپست های ۵ نانومتری خبر داده که تولید آنها از سال آینده برای گوشی های هوشمند و دیگر گجت ها کلید خواهد خورد. در صورت پیاده سازی سخت افزار فعلی با این لیتوگرافی شاهد ۲۰ درصد صرفه جویی در مصرف انرژی و در عین حال ۱۰ درصد افزایش کارایی خواهیم بود. تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سوادکوه استان مازندران

ترانزیستورهای ۵ نانومتری آنقدر کوچکند که حدود ۲۰۰۰ واحد از آنها را می توان در عرض یک تار مو قرار داد. در تولید این قطعات هم از فناوری EUV مشابه با چیپ های ۷ نانومتری استفاده خواهد شد. EUV که در آن از نور با طول - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سوادکوه استان مازندران - موج ۱۳.۵ نانومتری استفاده می شود از نظر تئوری مدت هاست که ارائه شده اما پیاده سازی فناوری آن کار دشواری است. سامسونگ در این باره گفته است:

در پاسخ به تقاضای فزاینده برای فناوری های پیشرفته پردازشی با هدف ایجاد تمایز در محصولات نسل بعد، به تعهدمان نسبت به افزایش حجم تولید فناوری مبتنی بر EUV ادامه می دهیم.

سامسونگ اخیرا اعلام کرده بود که اولین خط EUV برای تولید چیپ های ۷ نانومتری بالغ بر ۶ میلیارد دلار هزینه در پی داشته است. این کمپانی طی رویداد سالانه Foundry Forum آمریکا از نقشه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سوادکوه استان مازندران - راه خود برای دستیابی به فناوری تولید چیپست های ۷، ۵ و ۳ نانومتری تا سال ۲۰۲۲ خبر داده بود. این کمپانی فرایند ۳ نانومتری با بهره گیری از GAA را نیز معرفی کرده که نسل بعدی معماری - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سوادکوه استان مازندران - محسوب می شود.

البته سامسونگ تنهای شرکت تولیدکننده چیپست های ۵ نانومتری نیست و «صنایع - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سوادکوه استان مازندران - نیمه‎ هادی تایوان» (TSMC) به عنوان رقیب اصلی آنها از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سوادکوه استان مازندران - تراشه های ۵ نانومتری پروتوتایپ برای مشتریان رونمایی کرده است. نکته جالب اینجاست که TSMC مدعی شده چیپ آنها عملکردی به مراتب بهتر داشته و نسبت به نسل قبل کارایی را ۱۵ درصد بهبود خواهد بخشید. این تراشه ها احتمالا در قلب گوشی های اپل قرار خواهند گرفت در حالی که چیپ های سامسونگ مورد استفاده این شرکت و کوالکام قرار می گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone