🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28021.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن‌های تحت وب؛ راهکار ایرانسل من و لنز برای ارائه خدمات به کاربران آیفون

ایرانسل به تازگی سرویس‌های «ایرانسل من» و «لنز» را برای کاربران آیفون از طریق اپلیکیشن‌های تحت وب یا PWA ارائه می‌دهد. اپراتور دوم همچنین خبر می‌دهد که محصولات خانواده اسنپ نیز از طریق وب اپلیکیشن‌ها ...

ایرانسل به تازگی سرویس‌های «ایرانسل من» و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - «لنز» را برای کاربران آیفون از طریق اپلیکیشن‌های تحت وب یا PWA ارائه می‌دهد. اپراتور دوم همچنین خبر می‌دهد که محصولات خانواده اسنپ نیز از طریق وب اپلیکیشن‌ها خدمات خود را در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

این روش در حال حاضر ساده‌ترین روندی است که کسب‌وکارهای ایرانی می‌توانند فارغ از محدودیت‌های اپ استور و گواهی سازمانی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که این روزها در حال باطل شدن هستند، خدمات خود را در اختیار کاربران قرار دهند، چراکه صفحات وب به خاطر داشتن خصوصیاتی شبیه به اپلیکیشن‌ها، می‌توانند تا حد زیادی جایگزین آن‌ها باشند.

اپلیکیشن‌های پیشرو تحت وب یا به اختصار PWA، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - وب اپلیکیشن‌هایی هستند که به شکل یک وبسایت یا صفحه اینترنتی بارگذاری می‌شوند اما امکاناتی فراتر از یک وبسایت معمولی دارند. به عنوان مثال، می‌توانند درست مثل یک اپلیکیشن کامل به سخت‌افزار دستگاه شما دسترسی کامل داشته باشند، نوتیفیکیشن آنی (پوش نوتیفیکیشن) بفرستند و بعضی خدمات خود را به شکل آفلاین هم ارائه دهند.

در واقع یک اپلیکیشن PWA ترکیبی است از انعطاف‌پذیری محیط وب با تجربه کاربری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - یک اپلیکیشن بومی؛ محصولی که شاید تمام امکانات یک اپلیکیشن کامل موبایل را ارائه ندهد اما می‌توان تا حد زیادی روی قابلیت‌هایش حساب باز کرد.

اپلیکیشن‌های PWA نیازی به نصب ندارند و به آسانی از طریق هر مرورگری اجرا می‌شوند. اما با وجود اجرا به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شکل وبسایت می‌توانید - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از آن‌ها یک میانبر بسازید و آیکن‌ هر کدام را مثل آیکن یک اپلیکیشن بومی، به صفحه خانگی دیوایس خود (چه در آی او اس و چه در اندروید) اضافه کنید. قبلا در این مقاله دیجیاتو، آموزش افزودن آیکن میان بر اپلیکیشن تحت وب اسنپ به صفحه خانگی آی او اس را آموزش - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - داده بودیم.

با مشکلاتی که برای توسعه‌دهندگان ایرانی اپ‌های آی او اس به وجود آمده، اپلیکیشن‌های PWA در عین محدودیت‌هایی که دارند می‌توانند راهکار - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - خوبی برای ادامه خدمت‌رسانی سرویس‌های ایرانی تحریم شده به کاربران خود باشند.

نکته مهم اینجاست که طراحی این اپلیکیشن‌ها در مقایسه با اپ‌های بومی آی او اس نه تنها هزینه کمتری دارد بلکه خیال توسعه‌دهندگان راحت است که هرگز با مشکل تحریم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مواجه نخواهند شد. در حال حاضر می‌توانید از اپلیکیشن‌های PWA ایرانسل من، لنز و اسنپ بدون هیچ مشکلی در پلتفرم آی او اس استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر برزویه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام یه سوال داشتم سمت ایثارگران کبودرآهنگ کار انجام میدید
پاسخ: بله در ایثارگران شهر کبودرآهنگ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone