🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  5. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22092.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کتابخوانی در دوران قرنطینه؛ دسترسی رایگان به بیش از یک میلیون کتاب فراهم شد

سازمان غیرانتفاعی «بایگانی اینترنت» (Internet Archive) امکان دسترسی رایگان به بیش از 1.4 میلیون کتاب الکترونیکی را برای افرادی که در قرنطینه خانگی به سر می برند، فراهم کرد. شیوع ویروس کرونا سبب برگزاری کلاس ...

سازمان غیرانتفاعی «بایگانی اینترنت» (Internet Archive) امکان دسترسی رایگان به بیش از 1.4 میلیون کتاب الکترونیکی را برای افرادی که در قرنطینه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زیراب استان مازندران - خانگی به سر می برند، فراهم کرد.

شیوع ویروس کرونا سبب برگزاری کلاس های درسی به شکل اینترنتی و تعطیلی موقتی کتابخانه ها شده است. حال سازمان بایگانی اینترنت بیش از یک میلیون کتاب را از طریق پروژه ای به نام «کتابخانه وضعیت اضطراری ملی» (National Emergency Library) به طور رایگان در دسترس قرار داده است.

کتاب های این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زیراب استان مازندران - کتابخانه از پروژه دیگری به نام Open Library آمده اند. کتاب های این کتابخانه تحت اصلی به نام «استفاده منصفانه» قابل استفاده هستند؛ این اصل اجازه استفاده از آثار تحت قانون حق تکثیر ایالات متحده آمریکا بدون گرفتن اجازه از صاحب اثر را می دهد.

کتابخانه تا تاریخ 30 ژوئن یا تا زمان پایان وضعیت اضطراری ملی در آمریکا در دسترس خواهد بود و کاربران از سراسر دنیا می توانند از آن استفاده کنند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زیراب استان مازندران

اوایل ماه جاری میلادی یکی از متخصصین قانون حق تکثیر دانشگاه هاروارد به نام «کایل کورتنی» (Kyle Courtney) با انتشار پستی در وبلاگ خود از اجرا کردن اصل استفاده منصفانه در دوران کرونا تمجید کرد و گفت که دانشجویان و اساتید به کمک آن می توانند به راحتی به نسخه دیجیتالی کتاب ها و مقالات درسی مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.

البته همه در آمریکا با ایده کتابخانه دیجتالی رایگان موافق نیستند. سال 2018 انجمن نویسندگان (Authors Guild) که بزرگ ترین - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زیراب استان مازندران - سازمان حرفه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زیراب استان مازندران - ای نویسندگان محسوب می شود، مدعی شد مدل دیجیتالی کردن و توزیع کتاب ها در پلتفرم Open Library بدون دریافت گواهینامه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زیراب استان مازندران - ها، به طور واضح قانون کپی رایت را نقض می کند.

«Chris Freeland» - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زیراب استان مازندران - از مدیران ارشد سازمان بایگانی اینترنت می گوید:

«امیدواریم نویسندگان از تلاش های ما برای فراهم کردن امکان دسترسی موقت به آثارشان در این دوران بحرانی پشتیبانی کنند. ما نویسندگان را تشویق می کنیم تا در این برنامه ثبت نام کنند و کتاب هایشان را به کتابخانه قرض بدهند. نویسندگانی که دوست ندارند کتاب هایشان را - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زیراب استان مازندران - به کتابخانه بدهند نیز می توانند به آسانی از ما درخواست کنند تا آنها را از کتابخانه حذف کنیم.»

به گفته کورتنی دادگاه های آمریکا در وضعیت اضطراری ملی، پرونده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زیراب استان مازندران - های نقض حق تکثیر را چندان جدی نمی گیرند و به پرونده ای اشاره - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زیراب استان مازندران - می کند که حدوداً یک هفته قبل در دادگاه مختومه اعلام شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone