🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  2. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  3. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  4. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  5. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17667.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ظرفیت باتری پرچمدارهای گلکسی S21 مشخص شد؛ قوی‌تر از نسل فعلی

هنوز چندین ماه تا معرفی پرچمدارهای گلکسی S21 باقیمانده اما از همین حالا شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد آنها شروع شده است. در جدیدترین مورد اسناد پایگاه داده 3C چین شماره مدل و ظرفیت باتری گلکسی S21 و S21 ...

هنوز چندین ماه تا معرفی پرچمدارهای گلکسی S21 باقیمانده اما از همین حالا شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد آنها شروع شده است. در جدیدترین مورد اسناد پایگاه داده 3C چین شماره مدل و ظرفیت باتری گلکسی S21 و S21 پلاس را افشا کرده است.

بر این اساس نسخه عادی با شماره مدل SM-G991 به باتری ۳۸۸۰ میلی آمپرساعتی و نسخه پلاس با شماره مدل SM-G996 به باتری ۴۶۶۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. نکته جالب اینجاست که این باتری‌‌ها نه توسط خود سامسونگ بلکه در - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خراسان استان خراسان - کارخانه‌‌ای چینی به نام «Ningde Amperex» تولید خواهند شد.

از آنجا که گلکسی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خراسان استان خراسان - S20 و نسخه پلاس آن به ترتیب میزبان باتری‌های ۴۰۰۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی هستند شاید به نظر برسد سامسونگ ظرفیت باتری S21 را نسبت به نسل فعلی ضعیفتر می‌کند اما اعداد ذکر شده در این سند اسمی هستند؛ به عبارت دیگر در زمان معرفی ظرفیت باتری پرچمدارهای جدید بیش از این اعلام خواهد شد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خراسان  استان خراسان

بر اساس گمانه‌زنی‌های فعلی سری گلکسی S21 احتمالا در ۳ مدل معمولی، پلاس و الترا معرفی خواهد شد. هر ۳ مدل با باند 5G زیر ۶ هرتز یا موج میلیمتری سازگاری خواهند شد و ضعیفترین نسخه آنها با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خراسان استان خراسان - حافظه داخلی همراه خواهد بود.

از دیگر شایعاتی که اخیرا پیرامون این سری - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خراسان استان خراسان - شنیده می‌شود این است که سامسونگ با مجهز کردن گلکسی S21 الترا به قلم S Pen سری گلکسی نوت را از رده خارج خواهد کرد. علاوه بر این ظاهرا این پرچمدارها نیز مثل گلکسی نوت ۲۰ فاقد سنسور زمان پرواز (ToF) خواهد بود؛ حسگری که با ارسال پرتو به محیط و بر اساس - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خراسان استان خراسان - بازخورد دریافتی، نقشه‌ای سه‌بعدی ترسیم می‌کند. یکی از دیگر شایعات مربوط به دوربین - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خراسان استان خراسان - استفاده از لرزشگیر اپتیکال برای دوربین - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خراسان استان خراسان - سلفی این دستگاه‌‌ها است.

در گزارش دیگری نیز گفته شده سامسونگ دوربین سلفی را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خراسان استان خراسان - به زیر نمایشگر خواهد برد؛ تغییری که در - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خراسان استان خراسان - صورت عملی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خراسان استان خراسان - شدن مهمترین دگرگونی در - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خراسان استان خراسان - نسل بعدی کهکشانی‌های سری - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خراسان استان خراسان - S خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone