🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  2. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  3. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  4. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  5. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17660.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

فاز نخست مرکز داده مادر شبکه ملی اطلاعات افتتاح شد

مرکز داده مادر شبکه ملی اطلاعات (سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد. مرکز داده مادر شبکه ملی اطلاعات و مرکز تبادل ...

مرکز داده مادر شبکه ملی اطلاعات (سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) در - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

مرکز داده مادر شبکه ملی اطلاعات و مرکز تبادل داده ترافیکی با ظرفیت یک ترابیت بر ثانیه، امروز یکشنبه ۱۶ شهریور، با حضور «محمدجواد - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - آذری جهرمی» وزیر ارتباطات، «حمید فتاحی» مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، «ابوالحسن فیروزآبادی» ‌رئیس شورای عالی فضای مجازی، «عزیز اکبریان» رییس کمیسیون صنایع مجلس و معاونان وزارت ارتباطات در منطقه - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - بومهن افتتاح شد.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران

این مرکز ظرف مدت کمتر از شش ماه طراحی و آماده بهره‌برداری در فاز نخست شده است. موتورهای جستجوگر، پیام‌رسان‌ها، رایانامه و همچنین سایر خدمات که جزو ضروریات و اولویت‌های خدمات کاربردی در شبکه ملی اطلاعات هستند، خدماتی است که با استفاده از مرکز داده مادر شبکه ملی می‌توان آن‌ها را توسعه داد.

«حمید فتاحی» مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مورد این مرکز - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - گفت: «طی این مدت زمان کم، تیم‌های مربوط به - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - ایجاد این زیرساخت‌ها در شرکت ارتباطات زیرساخت فعال شدند و هم‌اکنون شاهد بهره‌برداری از دیتاسنتر مادر شبکه ملی اطلاعات برای ارائه خدمات پایه و پلتفرم‌هایی که در این شبکه فعال می‌شوند، هستیم.»

به گفته فتاحی، آنها در طول راه‌اندازی این پروژه با برخی موانع به دلیل تحریم و بودجه مواجه بوده‌اند. فتاحی در سخنرانی خود از کمیسیون صنایع خواست تا برخی موانع دست و پاگیر قانونی را برای توسعه اهداف مدنظر در شبکه‌ملی اطلاعات تسهیل نماید:

«ما مراکز تبادل داده ترافیکی شبکه ملی اطلاعات یا همان نقاط IXP را به ظرفیت یک ترابیت بر ثانیه طراحی کرده‌ایم که این مرکز تبادل داده ترافیکی کمک می‌کند که محتوا در محل تولید به شبکه توزیع اتصال پیدا کند. این - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - اتفاق یک گام مؤثری در بهبود کیفیت خدمات پایه شبکه ملی اطلاعات خواهد بود.»

این مرکز در فاز نخست، با تعداد ۱۰۰ رک و بااستعداد ۵۰۰ سرور در بخش خدمات پیام‌رسان و - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - چیزی حدود ۵۰۰ سرور در حوزه خدمات موتورهای جستجو بهره‌برداری شده و فاز دوم این مرکز تا پایان سال با ظرفیت ۲۰۰ رک به بهره برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone