🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  2. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  5. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17664.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آیفون 12sبه عنوان جایگزین آیفون XR معرفی می‌شود

تا پیش از این می‌دانستیم که اپل خود را برای معرفی چند مدل مختلف از سری آیفون ۱۲ آماده می‌کند. حالا اما پای یک مدل جدید هم به این سری باز شده که ظاهرا با ...

تا پیش از این می‌دانستیم که - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر چمخاله استان گیلان - اپل خود را برای معرفی چند مدل مختلف از سری آیفون ۱۲ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر چمخاله استان گیلان - آماده می‌کند. حالا اما پای - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر چمخاله استان گیلان - یک مدل جدید هم به این سری باز شده که ظاهرا با نام آیفون 12s عرضه شده و جایگزین آیفون XR خواهد شد.

آیفون XR یکی از موفق‌ترین گوشی‌های اپل است که با استقبال کاربران مواجه شده و پرفروش‌ترین گوشی سال ۲۰۱۹ لقب گرفت. تا کنون - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر چمخاله استان گیلان - سرنوشت این موبایل در هاله‌ای از ابهام قرار داشت اما آنطور که «Komiya»، از افشاگران دنیای فناوری مدعی شده اپل مدلی با نام آیفون 12s را برای جایگزینی آن تدارک دیده است.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر چمخاله استان گیلان

به گفته Komiya کمپانی کوپرتینویی پس از معرفی آیفون ۱۲ فروش مدل‌‌‌‌های ۱۱ پرو و پرو مکس را متوقف خواهد کرد. این شرکت همچنین تا پایان سه ماهه اول ۲۰۲۱ آیفون XR را هم از خط تولید خارج می‌کند. پس از پایان عرضه این مدل موفق و از سه ماهه دوم ۲۰۲۱ فروش آیفون 12s را کلید خواهد زد. استفاده از پیشوند S در گوشی‌‌های این شرکت بی سابقه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر چمخاله استان گیلان - نیست و قبلا در مدل‌هایی استفاده شده که نسبت به نسخه قبلی یک به‌روزرسانی محدود را تجربه کرده‌ بودند.

هنوز از مشخصات آیفون 12s اطلاعات چندانی در دسترس نیست اما اگر همان آیفونی باشد که تنها با 4G سازگار است باید در بهمن سال جاری منتظر معرفی آن باشیم. قیمت آیفون 12s هم در حدود ۸۰۰ دلار تخمین زده شده و از این نظر به مراتب گرانتر از نسخه SE 2020 است که برای بازارهای اقتصادی تدارک - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر چمخاله استان گیلان - دیده شده بود. بنابراین در این مدل خبری از حاشیه‌های بزرگ و سنسور تکی نیست؛ در واقع انتظار - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر چمخاله استان گیلان - می‌رود مشخصات آیفون 12s به نسخه ۱۲ پرو - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر چمخاله استان گیلان - شباهت داشته باشد.

تمام آیفون‌های 5G به نمایشگر OLED و چیپست A14 Bionic مجهز خواهند شد اما باید دید اپل برای 12s چه خوابی دیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone