🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  2. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  3. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  4. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17662.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اپیک گیمز: انحصار اپل را به چالش بکشید تا کسب و کارتان را نابود کند

از چندین هفته پیش شاهد تنش‌ها میان اپل و اپیک گیمز هستیم و در جدیدترین اقدام، سازنده بازی فورتنایت از درخواستی برای بازگرداندن این بازی به فروشگاه اپ استور و بازیابی حساب توسعه‌دهنده خبر داده ...

از چندین هفته پیش شاهد تنش‌ها میان اپل و اپیک گیمز هستیم و در جدیدترین اقدام، سازنده بازی فورتنایت از درخواستی برای بازگرداندن این بازی به فروشگاه اپ استور و بازیابی حساب توسعه‌دهنده خبر داده است.

کمتر از یک ماه پیش اپیک گیمز یک تغییر بزرگ در بازی محبوب فورتنایت اعمال کرد که آن، سیستم پرداخت مستقیم - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - درون - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - اپ بود. اپیک با این کار خود سیستم پرداخت گوگل و اپل را دور - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - زد و مانع از دریافت کارمزد توسط این دو غول فناوری آمریکایی شد. پس از این - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - تغییر، این دو کمپانی بازی فورتنایت را از فروشگاه‌های خود - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - حذف کردند و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - اپیک نیز از آن‌ها شکایت کرد.

اپل این کمپانی را به بستن حساب توسعه‌دهنده و عدم دسترسی به موتور آنریل تهدید کرد که البته رای اولیه دادگاه باعث شد که اپیک همچنان به موتور بازی‌سازی خود دسترسی داشته باشد. حالا این سازنده بازی به تلاش‌های خود ادامه می‌دهد و اپل نیز با پرونده ضدانحصار خود دست و پنجه نرم می‌کند.

اپیک گیمز در بیانیه خود اعلام کرده:

«ما امروز از دادگاه درخواست کردیم که از مقابله به مثل اپل علیه اپیک به علت اقدام شجاعانه آن و به چالش کشیدن این کمپانی جلوگیری کند. اپل یک شرکت انحصارطلب - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - است و ایستادگی در برابر آن، گامی ضروری برای رهایی مصرف‌کنندگان و توسعه‌دهندگان از محدودیت‌های غیرقانونی است که اپل در توزیع اپ و همچنین فرایند پرداخت درون - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - برنامه در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - iOS اعمال می‌کند.»

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان

در ادامه این بیانیه عنوان شده:

«توسعه‌دهندگان از ترس انتقام‌جویی اپل تا به امروز در این زمینه صحبتی نکرده‌اند. اقدامات اخیر این کمپانی نشان می‌دهد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - که اگر سعی در به چالش کشیدن انحصار اپل داشته باشید، سعی می‌کند کسب و کار شما را نابود کند. ما متعهد به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - هزینه‌های کمتر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - و همچنین دسترسی به بازار رقابتی برای همه هستیم.»

بسیاری از گروه‌ها مانند توسعه‌دهندگانی که از ابزارهای اپیک استفاده می‌کنند، در حال دنبال کردن نتیجه دادگاه میان این دو شرکت هستند. علاوه بر این، تعدادی از آن‌ها می‌خواهند ۳۰ درصد کارمزد اپل کاهش پیدا کند. انتظار می‌رود این پرونده تا مدت‌ها ادامه داشته باشد و گیمرها فعلا نتوانند دوباره بازی فورتنایت را روی iOS تجربه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone