🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  2. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  3. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  4. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17671.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

دولت آمریکا بزرگترین شرکت سازنده چیپ در چین را تحریم می‌کند؟

ایالات متحده آمریکا از مدت‌ها قبل شرکت‌های بزرگ چینی مانند هواوی را تحریم کرده و حالا به نظر می‌رسد در آینده دولت ترامپ هرگونه مراوده مالی با بزرگترین شرکت سازنده چیپ در چین یعنی «SMIC» ...

ایالات متحده آمریکا از مدت‌ها قبل شرکت‌های بزرگ چینی مانند هواوی را تحریم کرده و حالا به نظر می‌رسد در آینده دولت ترامپ هرگونه مراوده مالی با بزرگترین شرکت سازنده چیپ در چین یعنی «SMIC» را نیز ممنوع کند.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، وزارت دفاع آمریکا تایید کرده که آژانس‌های - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - دولتی درباره تحریم «شرکت بین‌المللی ساخت نیمه‌رسانا» (SMIC) در حال مذاکره هستند. در صورت تحریم این کمپانی، شرکت‌های آمریکایی دیگر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - قادر به انجام معاملات با آن نخواهند بود که تاثیر زیادی روی بزرگترین سازنده چیپ در چین خواهد داشت و این شرکت دیگر نمی‌تواند به تجهیزات آمریکایی برای ساخت و تست تراشه‌ها دست پیدا کند.

بر اساس این گزارش، نگرانی‌هایی درباره کمک SMIC به زیرساخت‌های دفاعی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - چین وجود دارد. یکی از پیمانکاران وزارت دفاع آمریکا، «SOS International» اخیرا گزارشی منتشر کرده که در آن ادعا شده SMIC با یکی از بزرگترین کمپانی‌های دفاعی چین همکاری دارد و محققان دانشگاهی که با ارتش چین کار می‌کنند نیز - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - برای طراحی پروژه‌های خود - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - در حال استفاده از فناوری SMIC هستند. SOS در این گزارش اعلام - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - کرده که احتمالا محققان نمی‌توانند از چیپ‌های دیگری استفاده کنند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان

شرکت SMIC در بیانیه‌ای هرگونه ارتباط با شرکت‌های دفاعی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - را رد کرده و از ارائه چیپ و خدمات برای استفاده‌های غیرنظامی خبر داده است. در حالی که بزرگترین سازنده چیپ در چین هرگونه ارتباط - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - با ارتش این کشور را تکذیب کرده، SOS در گزارش خود به مشارکت عمیق SMIC در پروژه‌های - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - نظامی اشاره کرده است.

هنوز به صورت رسمی ارتباط میان SMIC و پروژه‌های نظامی مشخص نشده و همچنین تضمینی برای تحریم این سازنده تراشه وجود ندارد. در صورتی که دولت ترامپ دست به چنین اقدامی بزند، تنش‌ها میان پکن و واشنگتن افزایش پیدا می‌کند - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - و در حالی که می‌توان چندین نمونه برای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - جایگزینی با تجهیزات آمریکایی در بازار پیدا کرد، SMIC برای گسترش کارخانه و همچنین نگهداری آن با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

مشکلات SMIC می‌تواند مشتریان این کمپانی مانند هواوی را نیز با دردسر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - مواجه کند و علاوه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - بر این، دولت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - پکن نیز می‌تواند تحریم‌هایی را علیه شرکت‌های آمریکایی وضع کند و تولید محصولات آن‌ها - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - در - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر خوانسار استان اصفهان - خاک چین دچار مشکل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone