🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  2. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  4. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  5. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17670.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

انتشار ویدیوی شیائومی می ۱۰ اولترا با دوربین سلفی زیر نمایشگر [تماشا کنید]

شیائومی در آینده از گوشی‌های هوشمند با دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی خواهد کرد که به نظر می‌رسد اولین محصول با این فناوری، نسخه جدید شیائومی می ۱۰ اولترا باشد. شرکت ZTE نزدیک به یک ...

شیائومی در آینده از گوشی‌های هوشمند با دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی خواهد کرد که به نظر می‌رسد اولین محصول با این فناوری، نسخه جدید شیائومی می ۱۰ - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - اولترا باشد.

شرکت ZTE نزدیک به یک هفته پیش از اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر با نام اکسون ۲۰ 5G رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد تا پیش از - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - پایان سال جاری میلادی، شیائومی نیز اولین دستگاه خود با این ویژگی را معرفی کند. اخیرا ویدیویی از این محصول منتشر شده که پنل پشتی آن با گوشی شیائومی می ۱۰ اولترا یکسان است.

با توجه به این شباهت، - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - این احتمال وجود دارد که شیائومی در آینده یک نسخه جدید از این گوشی هوشمند را با دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی کند. یکی از موارد عجیب در این ویدیو، عدم فعالسازی دوربین سلفی برای نمایش کیفیت و همچنین عملکرد آن است که این موضوع می‌تواند سه دلیل داشته باشد.

این احتمال وجود دارد که سازنده ویدیو می‌خواهد ناشناس باقی بماند. ممکن است با نمونه اولیه این دستگاه مواجه باشیم و عملکرد این - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - دوربین مناسب نباشد. در نهایت شاید با یک ویدیوی جعلی روبه‌رو هستیم، البته هیچ نشانه‌ روشنی مبنی بر دستکاری ویدیو وجود ندارد.

در حالی که این افشاگر به رونمایی از این گوشی هوشمند تا پیش از پایان سال جاری میلادی اشاره کرده، به گفته شیائومی اولین دستگاه این کمپانی با دوربین سلفی زیر نمایشگر زودتر از سال آینده میلادی وارد بازار نخواهد شد. این کمپانی اخیرا نسل سوم فناوری دوربین زیر نمایشگر را معرفی کرده است.

شیائومی می ۱۰ اولترا جدیدترین پرچمدار این کمپانی چینی محسوب می‌شود که کمتر از یک ماه پیش معرفی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - شد. این دستگاه از - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - ویژگی‌های زیادی مانند رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نمایشگر بهره می‌برد و همچنین قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ فوق - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - سریع ۱۲۰ واتی است. این دستگاه به دوربین اصلی چهارگانه با امکان زوم ۱۲۰ برابری و فیلمبرداری 8K مجهز شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone