🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18253.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نسخه 7.1 تلگرام با قابلیت‌های جدیدی منتشر شد

نسخه 7.1 تلگرام با قابلیت‌های جدیدی همچون اضافه شدن فیلترهای متنوع در بخش جستجو، امکان ناشناس ماندن ادمین گروه در کنار اضافه شدن انیمیشن‌های جدید منتشر شد. تلگرام یکی از اپلیکیشن‌های پیام رسان است که ...

نسخه 7.1 تلگرام با قابلیت‌های جدیدی همچون اضافه شدن - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - فیلترهای متنوع در بخش جستجو، امکان ناشناس ماندن ادمین گروه در کنار اضافه شدن انیمیشن‌های جدید منتشر شد.

تلگرام یکی از اپلیکیشن‌های پیام رسان است که با «رمزنگاری سرتاسری» یا «end-to-end encryption»، کاربران بسیاری در سراسر جهان دارد. این اپ برخلاف برنامه‌های مشابه با اضافه کردن - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - مداوم قابلیت‌های جدید به دنبال جذب کابران جدید است. نسخه جدید نیز با مجموعه‌ای از قابلیت‌ها منتشر شده است که می‌تواند منجر به رضایت بیشتر کاربران، از این پیام رسان شود.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی

یکی از قابلیت‌های اضافه شده به نسخه جدید، فیلترهای جستجوی جدیدی است به کاربران اجازه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - می‌دهد تا نتایج جستجو را محدود کنند. در نسخه تلگرام 7.1 کاربران می‌توانند به صورت هوشمندتری به جستجو بپردازند و انواع خاصی از پیام‌ها مانند رسانه‌ها، لینک‌ها، فایل‌ها و سایر موارد را جستجو کنند.

امکان جستجوی نام، تاریخ و محدود کردن - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - بازه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - زمانی نیز به نسخه جدید اضافه شده است. جالب است بدانید که امکان استفاده همزمان و ترکیب این فیلترها برای کاربران وجود دارد.

 

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی

یکی دیگر از قابلیت‌های نسخه جدید، امکان ناشناس ماندن ادمین گروه‌‌های تلگرامی است. در این حالت، نام ادمین در لیست اعضای گروه مخفی می‌‌ماند و وقتی ادمین پیامی را در چت می‌فرستد، پیام - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - با امضا نام گروه ارسال می‌شود.

قابلیت دیگر در به روزرسانی به ثبت نظر برای پست‌‌های کانال مربوط می‌شود که پیش از این هم معرفی شده بود اما حالا زیر پست کانال‌هایی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - که قابلیت گفت و گو را برای کاربرانشان فعال کرده‌اند، یک دکمه ویژه کامنت در نظر گرفته شده تا کاربر دیدگاهش را درباره مطلب ارائه کنند. علاوه بر موارد ذکر شده، انیمیشن‌های جدیدی نیز به نسخه جدید اضافه شده است که می‌تواند برای کاربران جذاب باشد.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی

کاربران می‌توانند هنگام باز کردن نوار ابزار یا ذخیره کردن و ارسال فایل‌ها، انیمیشن‌های جدید را مشاهده کنند. به علاوه در گروه‌ها نیز می‌توانند با نگه داشتن انگشت خود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - روی تصویر پروفایل کاربران، نسخه‌ای بزرگ شده از تصویر پروفایل مورد نظر را مشاهده کنند.

تلگرام از پارسال برخی ایموجی‌های - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - محبوب را به انیمیشن تبدیل کرد و با توجه به استقبال کاربران از این قابلیت حالا  شاهد اضافه شدن ۱۸ ایموجی جدید هستیم. نسخه 7.1 تلگرام در حال حاضر در پلی استور منتشر شده و کاربران می‌توانند با دانلود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر محلات استان مرکزی - آن، آخرین به روزرسانی‌ها را دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوش لقا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام خوب هستید؟ احیانا بعثت محلات اعزام نیرو دارید.
پاسخ: بله در بعثت شهر محلات خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone