🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  2. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  4. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  5. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17993.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سریع‌ترین دوربین فرابنفش جهان، پرواز فوتون‌های نور در هوا را به صورت بلادرنگ ثبت کرد

به عنوان ذرات بسیار ریزی که با سرعت نور حرکت می‌کنند، برای ثبت تصویری از فوتون‌های در حال حرکت نیازمند دستگاهی حقیقتا قدرتمند خواهید بود و حالا به نظر می‌رسد تیمی از محققان بین‌المللی دقیقا ...

به عنوان ذرات بسیار ریزی که با سرعت نور حرکت می‌کنند، برای ثبت تصویری از فوتون‌های در حال حرکت نیازمند دستگاهی حقیقتا قدرتمند خواهید بود و حالا به نظر می‌رسد تیمی از محققان بین‌المللی دقیقا قادر به ساخت چنین دستگاهی بوده‌اند. این دیوایس که سریع‌ترین دوربین فرابنفش جهان نام گرفته، می‌تواند رویدادهای فوق‌ سریعکه  تنها یک تریلیونم ثانیه طول می‌کشند را ثبت - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - کند. - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - به این ترتیب، محققان قادر به مشاهده پرواز فوتون‌های فرابنفش در هوا به صورت بلادرنگ بوده‌اند.

این - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - دیوایس که ساخته دست محققین انستیتوی ملی تحقیقات کانادا است، به نام UV-CUP (مخفف تصویربرداری فشرده فوق‌ سریع) شناخته می‌شود. CUP یک تکنیک نوظهور در تصویربرداری است که از آن برای ثبت رویدادهای فوق سریع با چند تریلیون فریم بر ثانیه استفاده می‌شود، اما تاکنون محدود به - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - طول موج‌های واضح یا نزدیک به مادون قرمز بوده است.

برای دستیابی به این تکنولوژی، تیم محققین ابتدا باید باید یک فوتوکاتد خاص می‌ساختند و سپس آن را با چیزی که که تحت عنوان استریک کمرا شناخته می‌شود (دستگاهی برای اندازه‌گیری پدیده‌های نوری فوق سریع) ترکیب می‌کردند. این تیم ضمنا باید الگوریتمی جدید برای برداشتن دیتا و تشکیل دادن یک تصویر براساس آن می‌ساخت.

ویدیو به دست آمده که در رنج یک تریلیونم ثانیه - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - الی یک میلیاردم ثانیه ثبت شده در پایین قابل مشاهده است.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان

و - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - این هم تصویری دیگر که دو پالس فرابنفش فمتوثانیه‌ای را هنگام برخورد با دوربین در زمان‌های متفاوت نشان می‌دهد.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان

این تصاویر از پالس‌های فرابنفش که - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - حرکت فوتون‌ها را به صورت بلادرنگ نشان می‌دهند، با استفاده از یک دیوایس کوچک با سرعت تصویربرداری نیم تریلیون فریم بر ثانیه ثبت شده‌اند.

تیم محققین امیدوار است که قادر به - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - بهبود هرچه بیشتر - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - عملکرد UV-CUP باشد و می‌خواهد این مهم را با استفاده از مواد دیگر در فوتوکاتد عملی کند. بالا بردن سرعت الگوریتم و قابلیت شکل‌گیری تصویر - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - به کمک هوش مصنوعی نیز یکی دیگر از اهداف آن‌هاست.

ناگفته نماند که UV-CUP در حال حاضر در مسیر رسیدن به آزمایشگاهی در - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - فرانسه است و در آن‌جا برای ثبت تصاویر پدیده‌های فیزیکی مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - جمله این پدیده‌ها می‌توان به تولید پلاسما با لیزر و فلورسانس‌هایی که در معرض نور فرابنفش قرار گرفته‌اند اشاره کرد. چنین آزمایش‌هایی می‌تواند به بهبود چشمگیر تصویربرداری در حوزه پزشکی منجر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone