🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17994.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

طراحی سیستمی برای شارژ خودکار و همزمان صدها پهپاد

ارتش ایالات متحده به دنبال ساخت یک سیستم شارژ خودکار است که بتواند صدها پهپاد را به صورت همزمان شارژ کند. به این ترتیب، نیروی نظامی این کشور روی پروژه‌ای چهار ساله سرمایه‌گذاری کرده و ...

ارتش ایالات متحده به دنبال ساخت یک سیستم شارژ خودکار است که بتواند صدها پهپاد را به صورت همزمان شارژ کند. به این ترتیب، نیروی نظامی این کشور روی پروژه‌ای چهار ساله سرمایه‌گذاری کرده و به دنبال یک وسایل نقلیه زمینی با ایستگاه‌های شارژ است تا موجی از پهپادها به صورت خودکار به آن متصل - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - شده و شارژ شوند.

شریک ارتش آمریکا در این پروژه، دانشگاه ایلینویز شیکاگو خواهد بود که قراردادی ۸ میلیون دلاری با آزمایشگاه تحقیقاتی Combat Capabilities Development Command ارتش امضا کرده است. محققان حالا شروع به کار روی سیستمی خواهند کرد که به پهپادهای کوچک اجازه می‌دهد تا قادر به یافتن لوکیشن نزدیک‌ترین ایستگاه شارژ باشند، به آن‌جا سفر کنند و پیش از بازگشت به ماموریت، - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - کاملا شارژ شوند. دانشگاه ایلینویز در حال حاضر مشغول توسعه الگوریتم‌هایی است که بهترین مسیر برای رسیدن به ایستگاه شارژ را برای پهپادها تعیین خواهند کرد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نوشهر استان مازندران

دکتر مایک کوویان، مدیر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - برنامه در آزمایشگاه تحقیقاتی Versatile Tactical Power ارتش - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - می‌گوید: «تصور کنید که در آینده، ارتش از صدها یا هزاران سیستم هواگرد بدون سرنشین استفاده کند. هرکدام از این سیستم‌ها با تکنولوژی‌های فعلی حدودا ۲۶ دقیقه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - عمر باتری خواهند داشت و باید پیش از تمام شدن انرژی، ماموریت را به پایان رسانده و به خانه بازگردند. این - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - یعنی تمام آن‌ها می‌توانند به صورت همزمان بازگردند تا باتری‌هایشان شارژ شود».

بدون وجود ایستگاه‌های شارژ، سربازان نیازمند حمل هزاران باتری در جریان یک ماموریت خواهند بود که گزینه‌ای ایده‌آل نیست. با استفاده - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - از سیستم شارژ خودکار - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نوشهر استان مازندران - نه‌تنها این مشکل برطرف می‌شود، بلکه سربازان دیگر نیازمند تعویض دستی باتری‌ها نیز نخواهند بود و دست‌شان برای وظایف دیگر باز است.

محققانی که سرمایه ارتش آمریکا را دریافت کرده‌اند ضمنا به توسعه سنسورهای سطح سوخت نیز برای پهپادهای بزرگ‌تر خواهند پرداخت. این به پهپادهای آتی که با بنزین کار می‌کنند اجازه خواهد داد تا قادر به تشخیص کمبود سوخت باشند. این دیوایس‌ها می‌توانند پهپادها را به مقر نظامی بازگردانند تا پیش از اتمام انرژی، مجددا سوخت‌گیری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone