🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  2. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  3. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  4. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17997.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

وسترن دیجیتال با اس‌اس‌دی‌های جدیدش، سامسونگ را حسابی به چالش می‌کشد

شرکت وسترن دیجیتال اخیرا از نخستین اس‌اس‌دی PCIe 4.0 خود رونمایی کرده که Black SN850 نام گرفته. با سرعت خواندن و نوشتنی که به ترتیب با ۷۰۰۰ و ۵۳۰۰ مگابایت بر ثانیه برابری می‌کنند، Black ...

شرکت وسترن دیجیتال اخیرا از نخستین اس‌اس‌دی PCIe 4.0 خود رونمایی کرده که Black SN850 نام گرفته. با سرعت - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - خواندن و نوشتنی که به ترتیب با ۷۰۰۰ و ۵۳۰۰ مگابایت بر ثانیه برابری می‌کنند، Black SN850 قرار است حتی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - از اس‌اس‌دی Samsung 980 Pro که تازگی معرفی شد و سرعت خواندن و نوشتن ۷۰۰۰ و ۵۰۰۰ مگابایت بر ثانیه دارد نیز سریع‌تر باشد. مهم‌تر از این، اس‌اس‌دی وسترس دیجیتال قرار است ارزان‌قیمت‌تر هم باشد و مدل پایه ۵۰۰ گیگابایتی و بدون هیت‌سینک آن با قیمت ۱۳۰ دلار به دست مشتریان خواهد رسید. برای مقایسه، اس‌اس‌دی سامسونگ ۱۵۰ دلار قیمت‌گذاری - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - شده است.

البته که - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - ۱۳۰ دلار هنوز به - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - شکل دردناکی برای یک درایو NVMe و ۵۰۰ گیگابایتی گران است، اما گذار از استاندارد PCIe 3.0 به استاندارد PCIe 4.0 تغییراتی شگرف با خود به همراه می‌آورد و حتی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - از گذار از SATA به PCIe 3.0 NVMe نیز انقلابی‌تر بوده است.

در حال حاضر در نخستین روزهای تکنولوژی PCIe 4.0 به سر می‌بریم و تنها AMD است که به صورت کامل از این اکوسیستم پشتیبانی می‌کند. اینتل اخیرا تایید کرد که - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - نسل بعدی محصولاتش، یعنی پردازنده‌های راکت لیک هم از PCIe 4.0 پشتیبانی خواهند کرد، اما این پردازنده‌ها تا پیش از سال آتی میلادی از راه نخواهند رسید. بنابراین درحالی که تقاضا - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - برای PCIe 4.0 هنوز محدود است، اما به زودی به استاندارد تازه پی‌سی‌های گیمینگ تبدیل خواهد شد. هر دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ نیز با این تکنولوژی توسعه یافته‌اند.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان

وسترن دیجیتال می‌گوید Black SN850 قرار نیست صرفا یک ورژن جدید و پر زرق و برق‌تر از اس‌اس‌دی SN750 باشد. این کمپانی مدعی شده که توجه ویژه‌ای به بهبود عملکرد در عمق صف کم نشان داده و اس‌اس‌دی هنگامی که مشغول خواندن و - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - نوشتن یا انتقال فایل‌های کوچک‌تر باشید، پرفورمنس بهتری از خود نشان می‌دهد. به عبارت دیگر، وظایفی که به صورت روزمره و معمول از کامپیوتر خود انتظار دارید،‌ احساسی سریع‌تر خواهند داشت. اما در هر صورت باید تا عرضه اس‌اس‌دی به بازار و بررسی پرفورمنس آن در دنیای واقعی صبر کرد.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان

Black - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - SN850 تنها اس‌اس‌دی جدیدی نبود که امروز معرفی شده و وسترن دیجیتال از اکسپنشن کارت Black AN1500 NVMe نیز رونمایی کرده. - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - با قیمت پایه ۲۳۰ دلار، این اس‌اس‌دی با ظرفیت‌های ۱ ترابایت، ۲ ترابایت و ۴ ترابایت به دست مشتریان می‌رسد و «عملکرد نسل بعد را روی کامپیوترهای نسل فعلی به ارمغان می‌آورد». درحالی که درایو NVMe کنونی شما از ۴ لین PCIe 3.0 استفاده می‌کند، AN1500 این رقم را دو برابر کرده و با عمل کردن به عنوان یک درایو PCIe 3.0 x8، سرعت خواندن و نوشتن را به ۶۵۰۰ و ۴۱۰۰ مگابایت بر ثانیه می‌رساند.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان

و در نهایت - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بویین زهرا استان زنجان - نوبت به Black D50 Game Dock NVMe SSD می‌رسد که طراحی شده تا از توانایی‌های لپتاپ‌های مجهز به تاندربولت ۳ بیشترین استفاده را ببرد. این درایو حسابی گران‌قیمت است و مدل پایه ۱ ترابایتی آن با قیمت ۵۰۰ دلار عرضه می‌شود، اما در صورت تمایل می‌توانید به سراغ مدل HDD بروید که ۳۲۰ دلار قیمت‌گذاری شده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone