🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17985.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

حمله هکرها به سیستم‌های دولتی آمریکا با سواستفاده از VPN و باگ‌های ویندوز

آژانس امنیت زیرساخت و سایبری آمریکا (CISA) و FBI از نفوذ هکرها به سیستم‌های دولتی این کشور با سواستفاده از VPN و باگ‌های ویندوز خبر دادند. به گزارش ZDNet، هکرها سیستم‌های ایالتی و فدرال و ...

آژانس امنیت زیرساخت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - و سایبری آمریکا (CISA) و FBI از نفوذ هکرها به سیستم‌های دولتی این کشور با سواستفاده از VPN و باگ‌های ویندوز خبر دادند.

به گزارش ZDNet، هکرها سیستم‌های ایالتی و فدرال و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - همچنین سیستم‌های دولت‌های محلی و قبیله‌ای (SLTT) ایالات متحده را هدف قرار داده‌اند. در گزارش آمده که برخی حملات منجر به دسترسی غیرمجاز به سیستم‌های پشتیبانی انتخابات شده، ولی تاکنون سندی دال بر دستکاری داده‌های انتخاباتی به دست نیامده است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی

هکرها در این حمله از دو آسیب‌پذیری امنیتی استفاده کرده‌اند. آسیب‌پذیری CVE-2018-13379 در VPN - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - سیستم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - عامل FortiOS وجود دارد. - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - از این VPN سرور برای دسترسی به شبکه‌های سازمانی از راه دور استفاده می‌شود. آسیب‌پذیری CVE-2018-13379 سال گذشته میلادی کشف شد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - و به هکرها اجازه آپلود فایل‌های مخرب روی سیستم‌های بروز نشده و کنترل VPN سرورهای شرکت Fortinet را می‌دهد.

آسیب‌پذیری CVE-2020-1472 نیز که با نام Zerologon نیز شناخته می‌شود، در پروتکل Netlogon - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - ویندوز کشف شده است. هکرها به کمک این آسیب‌پذیری می‌توانند کنترل دامین کنترلرها (Domain Controllers) را در دست بگیرند.

FBI و CISA می‌گویند هکرها با سواستفاده از دو آسیب‌پذیری یاد شده به سرورهای Fortinet نفوذ کرده و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - سپس از طریق Zerologon کنترل شبکه‌های درونی را در دست می‌گیرند. به گفته این دو آژانس هکرها سپس با استفاده از ابزارهای دسترسی از راه دور معتبر مثل VPN و پروتکل دسترسی از راه دور به دسکتاپ (RDP) با نام کاربری و رمزعبور سرقت شده به محیط کامپیوتر دسترسی پیدا می‌کنند.

FBI و CISA جزئیات هکرها را فاش نکردند و تنها به ذکر عبارت تهدیدهای پیشرفته و مستمر (ATP) بسنده کردند. محققان و سازمان‌های امنیتی از این عبارت برای توصیف گروه‌های هک وابسته به دولت‌ها استفاده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - می‌کنند. هفته گذشته مایکروسافت مدعی دخالت هکرهای ایرانی در انتخابات آمریکا از طریق باگ Zerologon شد. این ادعا توسط مسئولین - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - کشورمان تکذیب شده است.

آژانس‌های یاد شده به شرکت‌های خصوصی و دولتی آمریکا توصیه کرده‌اند تا هر چه سریع‌تر با نصب بروزرسانی‌های امنیتی روی سیستم‌های خود، آسیب‌پذیری های CVE-2018-13379 و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فراهان استان مرکزی - CVE-2020-1472 را برطرف کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژاکلین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روز بخیر نمایندگی شما آیا سمت روستای اسفین فراهان سرویس دهی داره
پاسخ: بله در روستای اسفین شهر فراهان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone