🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17990.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

درخواست آمریکا و ۶ کشور دیگر برای دسترسی به داده‌های رمزگذاری شده

وزارت دادگستری آمریکا (DOJ) به تازگی با امضای یک بیانیه بین‌المللی جدید نسبت به خطرات رمزگذاری اطلاعات هشدار داده و از شرکت‌ها درخواست کرده پس از صدور قرار قانونی امکان دسترسی به این اطلاعات را ...

وزارت دادگستری آمریکا (DOJ) به تازگی با امضای یک بیانیه بین‌المللی جدید نسبت به خطرات رمزگذاری اطلاعات هشدار داده و از شرکت‌ها درخواست کرده پس از صدور قرار قانونی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر دلیجان استان مرکزی - امکان دسترسی به این اطلاعات را فراهم کنند.

آمریکا تنها کشوری نیست که می‌خواهد به اطلاعات رمزگذاری شده دسترسی پیدا کند و مقامات کشورهای بریتانیا، استرالیا، نیوزلند، کانادا، هند و ژاپن نیز چنین هدفی را دنبال می‌کنند.

در این بیانیه بین‌المللی ابتدا با استناد به یک گزارش کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد در سال ۲۰۱۷ به اطلاع مقامات از اهمیت رمزگذاری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر دلیجان استان مرکزی - اطلاعات برای محافظت از آزادی بیان در سراسر جهان اشاره شده. با این حال در ادامه به مشکلات این فناوری اشاره شده است.

در این بیانیه به متن زیر برمی‌خوریم:

«پیاده‌سازی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر دلیجان استان مرکزی - خاص فناوری رمزگذاری چالش‌های قابل توجهی برای ایمنی عمومی ایجاد می‌کند. - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر دلیجان استان مرکزی - ما از این صنعت می‌خواهیم نگرانی‌های جدی ما در مواقعی که رمزگذاری اطلاعات به طور کلی مانع از دسترسی قانونی به محتوا می‌شود را برطرف کند.»

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر دلیجان استان مرکزی

این اولین باری نیست که DOJ چنین - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر دلیجان استان مرکزی - درخواستی را مطرح می‌کند و در سال‌های گذشته شاهد چنین موضوعی از سوی آن بوده‌ایم. در سال ۲۰۱۸ پنج کشور از هفت کشور شرکت‌کننده در یادداشتی چنین مشکلاتی را به شرکت‌های فناوری اطلاع دادند، با - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر دلیجان استان مرکزی - این حال چنین یادداشتی باعث نشد تغییری در رویکرد این کمپانی‌ها - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر دلیجان استان مرکزی - ایجاد شود. طبق گفته این شرکت‌ها، ایجاد در پشتی (Backdoor) برای اعمال قانون، دسترسی مجرمان به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر دلیجان استان مرکزی - آن‌ها را در پی دارد که در نتیجه امنیت کاربران کاهش پیدا می‌کند.

این هفت کشور تنها خواهان دسترسی به اطلاعات رمزگذاری شده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر دلیجان استان مرکزی - در هنگام انتقال نیستند و می‌خواهند به محتوای گوشی‌های هوشمند نیز دسترسی داشته باشند، بنابراین حتی امکان اطلاع از پیام‌ها در اپ‌هایی مانند واتساپ نیز برای آن‌ها راضی‌کننده نخواهد بود.

رمزگذاری اطلاعات درون گوشی از چندین سال پیش تبدیل به یک موضوع داغ شده و در سال ۲۰۱۶ FBI شرکت اپل را برای دسترسی به اطلاعات گوشی یکی از افراد مرتبط با یک تیراندازی در محل کار به دادگاه کشاند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آفرین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
میتونم یه سوال بپرسم تعمیرگاه شما آیا بوستان الغدیر دلیجان برای لباسشویی هایسنس تعمیرکار داره
پاسخ: بله در بوستان الغدیر شهر دلیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone