🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17988.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اتحادیه اروپا فهرستی از غول‌های فناوری برای اعمال قوانین سختگیرانه تهیه می‌کند

اتحادیه اروپا به دنبال برخورد شدیدتر با غول‌های فناوری است و این احتمال وجود دارد که با تهیه یک لیست کوتاه از این شرکت‌ها، محدودیت‌های جدیدی برای آن‌ها درنظر بگیرد. طبق گزارشی جدید، اتحادیه اروپا ...

اتحادیه اروپا به دنبال برخورد شدیدتر با غول‌های فناوری است و این احتمال - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هرسین استان کردستان - وجود دارد که با تهیه یک لیست کوتاه از این شرکت‌ها، محدودیت‌های جدیدی برای آن‌ها درنظر بگیرد.

طبق گزارشی جدید، اتحادیه اروپا در حال - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هرسین استان کردستان - تهیه پیش‌نویس یک لیست از ۲۰ غول فناوری است که می‌توانند با قوانین سختگیرانه‌تری در مقایسه با رقبای کوچکتر خود مواجه شوند که از میان آن‌ها می‌توان به اجبار برای اشتراک‌گذاری اطلاعات و همچنین شفافیت بیشتر اشاره کرد.

اتحادیه اروپا برای تهیه این لیست معیارهای مختلف را مدنظر قرار می‌دهد که شامل سهم در بازار، میزان کاربران و وابستگی دیگران به پلتفرم‌های آن‌ها می‌شود.

در حال حاضر اطلاعی از شرکت‌های حاضر در این لیست نداریم، اما انتظار می‌رود کمپانی‌های آمریکایی مانند آمازون، اپل، فیسبوک و گوگل مدنظر کشورهای اروپایی باشند. در صورت تهیه این لیست، احتمالا تنش‌ها میان اتحادیه اروپا و رئیس جمهور کنونی آمریکا، دونالد ترامپ افزایش پیدا می‌کند، با این حال یک کمیته فرعی مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقات پیرامون غول‌های فناوری این کشور را آغاز کرده و آن‌ها را به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هرسین استان کردستان - سوءاستفاده از قدرت متهم کرده‌ است.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هرسین استان کردستان

علاوه بر عدم اطلاع از شرکت‌های حاضر در این لیست، اطلاعاتی درباره زمان آماده شدن آن نیز منتشر نشده است. پیشنهادهای مربوط به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هرسین استان کردستان - قانون سرویس‌های - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هرسین استان کردستان - دیجیتال که مقررات اینترنتی اتحادیه اروپا را تغییر می‌دهند، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هرسین استان کردستان - تا اوایل دسامبر ارائه خواهند شد، با این حال شاید لیست جدید تا آن زمان آماده نشود.

فرقی نمی‌کند این لیست در چه تاریخی آماده و ارائه شود، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هرسین استان کردستان - چرا که هدف اتحادیه اروپا تغییر نخواهد کرد. این اتحادیه تنها به دنبال جریمه غول‌های فناوری نیست و می‌خواهد راهی برای تغییر سریع رفتار آن‌ها پیدا کند که می‌تواند شامل اجبار آن‌ها به اشتراک‌گذاری اطلاعات با رقبا یا تجزیه باشد، موضوعی که نمایندگان آمریکا نیز مدنظر دارند. اتحادیه اروپا با این قوانین کمپانی‌های فعال در حوزه فناوری را تحت فشار قرار می‌دهد تا راه و روش خود را اصلاح کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone