🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17989.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

توسعه اسلحه کوچکی که با سیگنال الکترومغناطیسی پهپادها را از کار می‌اندازد

پهپادها برای برخی افراد مانند سربازان، مقامات امنیتی و کارکنان فرودگاه‌ها می‌توانند دردساز شوند و به همین دلیل شاهد توسعه اسلحه برای از کار انداخته آن‌ها هستیم که جدیدترین آن‌ها به نام «Paladyne E1000MP» یکی ...

پهپادها برای برخی افراد مانند سربازان، مقامات امنیتی و کارکنان فرودگاه‌ها می‌توانند دردساز شوند و به همین دلیل شاهد توسعه اسلحه برای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - از کار انداخته آن‌ها هستیم که جدیدترین آن‌ها به نام «Paladyne E1000MP» یکی از سبک‌ترین و کامپکت‌ترین نمونه‌ها محسوب می‌شود.

این اسلحه توسط یک کمپانی بریتانیایی به نام «Drone Defence» به تولید رسیده و عملکرد مشابه با دیگر محصولات این بخش از بازار دارد. Paladyne E1000MP با انتشار سیگنال الکترومغناطیسی با فرکانس یکسان مورد استفاده برای کنترل پهپاد، جهت‌گیری GPS و انتقال ویدیو، ارتباط میان آن و اپراتور را قطع می‌کند که نتیجه آن، فرود خودکار یا بازگشت پهپاد به محل اولیه خواهد بود.

برد عملیاتی این اسلحه به ۱ کیلومتر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - می‌رسد و می‌توان از آن با آنتن جهت‌دار یا همه جهته استفاده کرد که آنتن اول - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - برای از کار انداختن یک پهپاد مورد استفاده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - قرار می‎‌گیرد و آنتن دوم برای محافظت از مناطق گسترده‌تر کارایی دارد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان

کاربران این اسلحه می‌توانند کنترل فرکانس‌های مورد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - استفاده توسط پهپاد را - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - نیز در دست بگیرند. با این کار می‌توان به صورت دستی قابلیت بازگشت به خانه را فعال کرد که نتیجه آن، شناسایی موقعیت اپراتور است. با توجه به این موضوع، در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - صورت ایجاد مشکل امنیتی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - می‌توان اپراتور را دستگیر کرد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان

اسلحه Paladyne E1000MP از استاندارد IP56 پشتیبانی می‌کند که به معنای مقاومت در برابر واترجت با فشار بالا است. با چهار ساعت شارژ باتری‌ها، می‌توان تا دو ساعت با آن کار کرد و در محدوده دمایی منفی ۲۰ درجه سلسیوس تا ۶۰ درجه سلسیوس کارایی دارد.

طبق ادعای سازنده، وزن این محصول به ۳.۵ کیلوگرم می‌رسد که انتظار می‌رود شامل وزن اسلحه و جعبه کنترل آن باشد. این وزن قابل توجه است، با این حال نمی‌توان آن را سبکترین اسلحه برای مقابله با پهپادها دانست چرا که «DroneGun MkIII» شرکت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چمخاله استان گیلان - «DroneShield» تنها ۱.۹۵ کیلوگرم وزن دارد و می‌توان به راحتی با یک دست از آن استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone