🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24973.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

انصراف ال جی و ZTE از شرکت در کنگره جهانی موبایل به دلیل ویروس کرونا [به‌روزرسانی]

شرکت های ال جی و ZTE به خاطر شیوع ویروس کرونا از شرکت در کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) انصراف دادند. پس از اینکه چندین خبرگزاری گزارش عدم حضور ال جی در کنگره جهانی موبایل ...

شرکت های ال جی و ZTE به خاطر شیوع ویروس کرونا از شرکت در کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) انصراف دادند.

پس از اینکه چندین خبرگزاری گزارش عدم حضور - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - ال - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - جی در کنگره جهانی موبایل را منتشر کردند، این کمپانی کره ای سرانجام با انتشار بیانیه غیبت در این نمایشگاه را تأیید کرد.

بسیاری - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - از کاربران منتظر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - بودند تا ال - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - جی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - در کنگره جهانی موبایل 2020 از پرچمدار جدیدش یعنی G9 ThinQ رونمایی کند؛ حال با این تصمیم باید منتظر رونمایی از پرچمدار جدید ال جی در زمان دیگری باشیم.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران

ال جی در بیانیه خود با اشاره به اعلام وضعیت اضطراری - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - جهانی در پی شیوع ویروس کرونا توسط سازمان جهانی بهداشت، دلیل حضور نیافتن خود در بارسلونای اسپانیا را در نظر گرفتن سلامتی کارکنان، شرکا و مشتریان اعلام کرد و افزود این تصمیم با جلوگیری از انجام سفر بین المللی، از مبتلا شدن صدها نفر به ویروس کرونا جلوگیری می کند.

ال جی گفت که از محصولات جدید خود در رویدادهای دیگری که در ماه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - های آینده برگزار می شوند، رونمایی خواهد کرد.

علاوه بر ال جی، شرکت ZTE نیز چندین کنفرانس خبری خود از جمله مراسم رونمایی از گوشی Axon 10s Pro و همچنین رویداد مربوط به فناوری 5G - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - را در کنگره جهانی موبایل 2020 کنسل کرد. مشخص نیست این شرکت به طور کامل در این نمایشگاه غایب خواهد بود یا به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - برپایی غرفه بسنده می کند.

یکی از دلایل خودداری افراد از شرکت در کنگره جهانی موبایل هراس از مردم چین بوده که به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - خاطر شیوع ویروس کرونا بحث های نژادپرستی را هم پیش کشیده است.

انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار (GSM Association) اعلام کرد که کنگره جهانی موبایل با - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - نظارت و ارزیابی تأثیر ویروس کرونا بر رویدادهای نمایشگاه، همچنان در تاریخ 24 الی 27 فوریه برگزار خواهد شد. این انجمن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - همچنین از انجام اقداماتی به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا خبر داد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - تا برگزاری نمایشگاه با کمترین خلل صورت پذیرد.

از کنگره جهانی موبایل به عنوان بزرگ ترین نمایشگاه سالانه در حوزه موبایل یاد شده و از تاریخ ششم تا نهم اسفند ماه در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می شود.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 16 بهمن 98 ساعت 11:30]

 

به روز رسانی:

شرکت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر جویبار استان مازندران - ZTE با انتشار بیانیه در توییتر حضورش در کنگره جهانی موبایل 2020 را تأیید کرد. این شرکت با بیان این نکته که برنامه هایش برای نمایشگاه تغییری نکرده اند، از اقدامات امنیتی از جمله قرنطینه کردن مسافران چینی به مدت دو هفته، میکروب زدایی روزانه غرفه ها و تجهیزات و همچنین به کارگیری پرسنل غیرچینی برای کاهش احتمال مبتلا شدن شرکت کنندگان خبر داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone