🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  3. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  4. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  5. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33954.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

تاریخ رونمایی از موبایل های گوگل پیکسل 3 رسماً مشخص شد

اواخر ماه گذشته میلادی بود که منابع نزدیک به گوگل خبر از برگزاری رویداد معارفه موبایل های خانواده پیکسل 3 در روز نهم اکتبر (17 مهرماه) دادند. حالا گوگل با ارسال دعوت نامه هایی به ...

اواخر ماه گذشته میلادی بود که منابع نزدیک - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بهشهر استان مازندران - به گوگل خبر از برگزاری رویداد معارفه موبایل های خانواده پیکسل 3 در روز نهم اکتبر (17 مهرماه) دادند. حالا گوگل با ارسال دعوت نامه هایی به اصحاب رسانه، برگزاری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بهشهر استان مازندران - رویداد خود را در این تاریخ تایید کرده است. انتظار می رود کمپانی مورد اشاره در این مراسم از موبایل گوگل پیکسل 3 اکس ال (که تقریبا همه چیز را در موردش می دانیم) و نیز مدل کوچکتر پیکسل 3 رونمایی کند. گفتنی است در حالی که بیش از یک ماه تا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بهشهر استان مازندران - برگزاری این مراسم باقی مانده، محموله ای به سرقت رفته از موبایل های پیکسل 3 اکس ال هم اکنون سر از بازار سیاه اوکراین درآورده است.

آخرین باری که نام پیکسل 3 اکس ال را در اخبار شنیدیم، مربوط به زمانی بود که یکی از کارمندان گوگل نسخه ای آزمایشی از دستگاه را در یک خودروی Lyft جا گذاشت. این موبایل قرار است به نمایشگری 6.2 اینچی همراه با بریدگی در بالا مجهز باشد و از چیپست اسنپدراگون 845 کوالکام قوت می گیرد. 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه 32 گیگابایتی هم از دیگر مشخصات دستگاه هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بهشهر استان مازندران
تصویر لو رففه از گوگل پیکسل 3 اکس ال جا مانده در تاکسی Lyft

مثل همیشه، گوگل با تجهیز موبایل خود به یک دوربین در پشت می خواهد نشان دهد که یک لنز می تواند به اندازه سیستم های دوگانه قدرتمند ظاهر شود. در این بین پیکسل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بهشهر استان مازندران - 3 نیز به نمایشگری 5.5 اینچی و بدون بریدگی مجهز شده و هر دو مدل ضمن پشتیبانی از شارژ وایرلس، به صورت پیش فرض از اندروید 9.0 پای بهره می برند.

در حال حاضر گمان می رود که پیکسل 3 قیمتی معادل 649 دلار داشته باشد و پیکسل 3 اکس ال هم با برچسب قیمت 749 دلاری عرضه شود. با این همه، برای دریافت جزییات دقیق تر درباره مشخصات سخت افزاری، قیمت گذاری و تاریخ عرضه باید تا روز نهم اکتبر و مراسم معارفه گوگل منتظر ماند. ناگفته نماند که بنابر گزارش ها، گوگل علاوه بر موبایل های پیکسل 3، دو - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بهشهر استان مازندران - موبایل آماده عرضه دیگر نیز دارد که برخی معتقدند به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بهشهر استان مازندران - خاطر افشای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بهشهر استان مازندران - بیش از حد اخبار مربوط به پیکسل 3 اکس ال، شاید شاهد معرفی این مدل های جایگزین و بهبودیافته باشیم؛ هرچند که بسیار بعید به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone