🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24977.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات کامل گلکسی اس 20 در آمازون

در ادامه موج خبری پیرامون پرچمدارهای آتی سامسونگ و در فاصله چند روز مانده به رونمایی، گلکسی S20 از سایت آمازون سر در آورده و اطلاعات سخت افزاری آن به طور کامل افشا شده است. ...

در ادامه موج خبری پیرامون پرچمدارهای آتی سامسونگ و در فاصله چند روز مانده به رونمایی، گلکسی S20 از سایت آمازون سر در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - آورده و اطلاعات سخت افزاری آن به طور کامل افشا شده است.

بر اساس این آگهی گلکسی S20 با شماره مدل SM-G980F از نمایشگری ۶.۲ اینچی با بریدگی حفره ای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - و نرخ رفرش فوق العاده ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. انتظار می رود این پنل از نوع دینامیک امولد بوده و با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و رزولوشن +QHD همراه شود.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان

همانطور - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - که قبلا گفته - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - می شد یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری و دیجیتال ۳۰ برابری برای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - نخستین بار به این سری خواهد آمد. دیگر ویژگی شاخص این دوربین فیلمبرداری 8K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه است. این دوربین از ترکیب پیکسل ها برای افزایش کیفیت و کاهش رزولوشن پشتیبانی نمی کند اما اجازه کراپ در تصاویر زوم شده را می دهد. دیگر اعضای دوربین سه گانه شامل دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است که پشت لنزهای واید و الترا واید قرار گرفته اند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان

آگهی فروش مربوط به نسخه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - کره ای گوشی است که در آن از چیپست اگزینوس ۹۹۰ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - استفاده شده است. تامین شارژ هم بر عهده باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی قرار دارد. در این آگهی رنگ گوشی آبی و بهای آن ۳۱۱۲ درهم امارات ذکر شده که معادل با ۸۴۷ دلار خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان

در خبری دیگری راجع به همین خانواده پوستری از گلکسی S20 الترا 5G منتشر شده که طراحی آن مشابه موارد قبلی است. به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - گفته افشاگر معروفی به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - نام «رونالد کوانت» گلکسی S20 الترا 5G از باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی بهره برده و با شارژر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - سریع ۴۵ واتی عرضه خواهد شد اما در جعبه مدل های S20 و S20 پلاس شارژر ۲۵ قرار داده می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone