🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15110.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا با حذف شیائومی از لیست سیاه تجاری خود موافقت کرد

تلاش‌های شیائومی برای حذف شدن از لیست سیاه تجاری ایالات متحده آمریکا روند مثبتی را طی می‌کند و وزارت دفاع آمریکا موافقت کرده نام این شرکت را از فهرست تحریم‌های تجاری خود حذف کند. دولت ...

تلاش‌های شیائومی برای حذف شدن از لیست سیاه تجاری ایالات متحده آمریکا روند مثبتی را طی می‌کند و وزارت دفاع آمریکا موافقت کرده نام این شرکت را از فهرست تحریم‌های تجاری خود حذف کند.

دولت آمریکا دی ماه سال - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کردکوی استان گلستان - گذشته شیائومی و هشت شرکت چینی دیگر را به بهانه ارتباط با نهادهای نظامی چین در لیست سیاه تحریم‌های خود قرار داد. به دنبال این موضوع، شیائومی به امید لغو تحریم‌ها از وزارت دفاع و خزانه‌داری آمریکا شکایت کرد و این اقدام را غیرقانونی خواند.

روز گذشته طرفین دعوی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کردکوی استان گلستان - در دادگاه حاضر شدند تا به موضوع رسیدگی شود. به نظر می‌رسد شیائومی و وزارت دفاع آمریکا به توافق رسیده‌اند تا این شرکت چینی از لیست سیاه ایالات متحده حذف شود و بتواند - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کردکوی استان گلستان - بدون محدودیت‌های موجود به فعالیت خود ادامه دهد.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کردکوی استان گلستان

وزارت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کردکوی استان گلستان - دفاع ایالات - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کردکوی استان گلستان - متحده موافقت کرده دستور لغو قرارگیری این شرکت در لیست سیاه‌ - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کردکوی استان گلستان - اقتصادی را صادر کند. شیائومی هنوز اظهارنظری در مورد این توافق خود با وزارت دفاع ایالات - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کردکوی استان گلستان - متحده منتشر نکرده است. همچنین با توجه به ساعت برگزاری دادگاه در روز سه شنبه، نمایندگان پنتاگون نیز پس از ساعت اداری در دسترس نبودند و هنوز نسبت به تصمیم جدید گرفته شده اظهارنظری نکرده‌اند.

توافق وزارت دفاع آمریکا با شیائومی مبنی بر حذف این شرکت از فهرست سیاه تجاری نتایج مثبتی به همراه داشت و باعث شد ارزش سهام شیائومی در معاملات روز چهارشنبه هنگ‌کنگ ۶.۷ درصد رشد کند.

با توجه به مستندات پرونده، طرفین توافق کرده‌اند که بدون نیاز به برگزاری جلسه توجیهی، موضوع را حل و فصل کنند. طرفین در حال مذاکره برای تعیین شرایط توافق جدید با یکدیگر هستند و تا قبل از ۳۰ اردیبهشت ما‌ه هر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کردکوی استان گلستان - کدام - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کردکوی استان گلستان - پیشنهادهای جداگانه‌ای را ارائه می‌‌دهند.

با این توافق شیائومی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کردکوی استان گلستان - فعلا به سرنوشت هواوی دچار نمی‌شود، اما شاید در آینده دولت آمریکا دوباره تصمیم بگیرد بنابر بهانه‌های دیگری - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کردکوی استان گلستان - مانع از فعالیت عادی این کمپانی چینی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone