🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35624.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ویوو Z1i رسما معرفی شد؛ موبایلی میان رده با بریدگی نمایشگر

دقایقی پیش شرکت چینی ویوو موبایل جدیدی را به گروه محصولات خود اضافه کرد؛ این گوشی که Z1i  نام دارد در اصل نسخه به روز شده ای از مدل  Z1 است که حدودا یک ماه ...

دقایقی پیش - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهسوار استان مازندران - شرکت چینی ویوو موبایل جدیدی را به گروه محصولات خود اضافه کرد؛ این گوشی که Z1i  نام دارد در اصل نسخه به روز شده ای از مدل  Z1 است که حدودا یک ماه پیش معرفی شد و نسبت به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهسوار استان مازندران - آن نسخه از یک چیپست متفاوت، حافظه ذخیره - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهسوار استان مازندران - سازی بیشتر و همچنین دوربین سلفی بهتر برخوردار است.

ویوو Z1i - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهسوار استان مازندران - همچنین یک دوربین دوگانه در پنل پشتی خود دارد و نمایشگرش هم به پیروی از گرایش این روزهای بازار پرچمداران چینی و البته آیفون 10 دارای بریدگی است، اما دست کم بخش پایینی نمایشگر آن حاشیه اندکی دارد و به همین خاطر با یک صفحه نمایش کشیده ۶.۲۶ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهسوار استان مازندران - اینچی روبرو هستیم.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهسوار استان مازندران

ویوو Z1i توان پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ می گیرد که نسبت به اسنپدراگون ۶۶۰ مورد استفاده در ویوو Z1 از توان کمتری برخوردار است. رم این موبایل روی همان ۴ گیگابایت باقی مانده با این حال حافظه داخلی اش به ۱۲۸ گیگابایت ارتقاء یافته و همزمان می توان با کمک درگاه هیبریدی سیم کارت این رقم را به ۲۵۶ گیگابایت افزایش - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهسوار استان مازندران - داد. تفاوت آخر نیز - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهسوار استان مازندران - همانطور که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهسوار استان مازندران - در ابتدای این مطلب اشاره کردیم به دوربین سلفی آن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهسوار استان مازندران - باز می گردد که این بار به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است.

اگر خاطرتان باشد ویوو Z1 یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهسوار استان مازندران - را در بدنه خود جای داده بود اما - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهسوار استان مازندران - شرکت سازنده در تبلیغاتش وعده تصاویر ۲۴ مگاپیکسلی را با آن می داد؛ در توضیح این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهسوار استان مازندران - مساله باید بگوییم که ویوو حسگرهای دوال پیکسل را با رزلوشن دوبرابری حساب می کند. باقی امکانات سخت افزاری ویوو Z1i هم به باتری ۳۲۶۰ میلی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهسوار استان مازندران - آمپر ساعتی، LCD با نسبت تصویر ۱۹:۹ و سیستم عامل FunTouch خلاصه می شوند.

در انتها اشاره کنیم که ویوو Z1i با قیمت ۲۸۵ دلاری در رنگ های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شهسوار استان مازندران - مشکی و طلایی و قرمز به بازار چین عرضه شده است اما زمان عرضه جهانی آن هنوز مشخص نشده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone