🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  3. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  4. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  5. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18003.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

افکت گوگل Art Filter تصویر شما را با مشهورترین آثار هنری ترکیب می‌کند

اپلیکیشن محبوب «Arts & Culture» گوگل با فیلتر جدیدی تحت عنوان «Art Filter» مبتنی بر واقعیت افزوده به روز رسانی شد. کاربران می‌توانند با کمک این فیلتر رایگان، در عکس‌ها و ویدیوهای کوتاه سلفی، خود ...

اپلیکیشن محبوب «Arts & Culture» گوگل با فیلتر جدیدی تحت عنوان «Art Filter» مبتنی بر واقعیت افزوده به روز رسانی شد. کاربران می‌توانند با کمک این فیلتر رایگان، در عکس‌ها و ویدیوهای کوتاه سلفی، خود را در قاب مشهوترین آثار هنری جای دهند.

گوگل در تلاش است تا قابلیت‌های واقعیت افزوده بیشتری را به اپلیکیشن اضافه کند. فیلتر جدید نیز کمک می‌کند تا با قابلیت‌های واقعیت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کمیجان استان مرکزی - افزوده، کاربران بتوانند آثار هنری کلاسیک از چهره خود تهیه کنند.

در آخرین به روز رسانی اپلیکیشن محبوب «Google Arts & Culture»، گزینه جدیدی در قسمت عکس سلفی پرتره اضافه شده که عملکردی مشابه فیلترهای واقعیت افزوده اسنپ‌چت دارد. با این تفاوت که افکت‌های هنری و تاریخی به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کمیجان استان مرکزی - تصاویر اضافه می‌کند تا تصاویر کاربران، به معروف‌ترین و شناخته شده ترین آثار هنری جهان نظیر پرتره «ون کوگ» تبدیل شوند.

پیش از اضافه شدن قابلیت جدید، کاربران از ویژگی تحت عنوان «Art Transfer» استفاده می‌کردند که محدودیت‌هایی آن در فیلتر جدید برطرف شده است.

قابلیت جدید، تنها به فیلترهای مخصوص تغییر چهره محدود نمی‌شود و کاربران می‌توانند از گزینه‌های بیشتری مثل انتخاب گردن‌بند، تاج فراعنه و پادشاهان و گزینه‌های دیگر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کمیجان استان مرکزی - نیز استفاده کنند. همچنین با فشردن دکمه شاتر امکان ضبط ویدیوی کوتاه میسر شده است و به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کمیجان استان مرکزی - راحتی امکان به اشتراک گذاشتن ویدیو در اسنپ چت و سایر اپلیکیشن ها وجود دارد.

کلکسیون شگفت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کمیجان استان مرکزی - انگیزی از طرح‌ها، اشیا و لوازم جانبی تاریخی به این قسمت برنامه اضافه شده است. با کمک مجموعه کامل، کاربران می‌توانند به ون‌گوگ یا هر شخص دیگری تبدیل شوند. کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS می‌توانند با به روز رسانی اپلیکیشن  Google Arts & Culture فیلترهای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کمیجان استان مرکزی - جدید را - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کمیجان استان مرکزی - به صورت رایگان در اختیار داشته باشند.

باید ببینیم گوگل در بروز رسانی‌های بعدی چه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کمیجان استان مرکزی - قابلیت‌های دیگری را - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کمیجان استان مرکزی - به این برنامه اضافه خواهد کرد. اگر قرار باشد از فیلترهای جدید استفاده کنید، کدام شخصیت تاریخی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کمیجان استان مرکزی - را انتخاب می‌‌کنید؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone