🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18001.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت جدید اندروید صدای آژیر، زنگ در و گریه کودک را به کاربر اطلاع می‌دهد

برخی کاربران ممکن است بعضی صداهای محیط اطراف خود مانند باز بودن شیر آب، صدای پارس سگ یا صدای گریه کودک و ... را به خوبی نشنوند. قابلیت جدید گوشی‌های هوشمند اندرویدی از این پس ...

برخی کاربران ممکن است بعضی صداهای محیط اطراف خود مانند باز بودن شیر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - آب، صدای پارس سگ یا صدای گریه کودک و ... را - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - به خوبی نشنوند. قابلیت جدید گوشی‌های هوشمند اندرویدی از این پس به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - کمک چنین کاربرانی می‌آید و با ارسال نوتیفیکشن، آنها را از صداهای محیط اطراف مطلع می‌کند.

ویژگی «نوتیفیکشن صوتی» یا «Sound Notifications» به کاربر کمک می‌کنند ‌تا از صداهای محیط اطرافش مطلع شود. این قابلیت برای افراد - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - سالمند، ناشنوا یا افرادی که از ضعف شنوایی رنج می‌برند، کاربرد خوبی دارد.

در صورت فعال بودن ویژگی نوتیفیکشن صوتی گوشی هوشمند از طریق روشن شدن فلاش دوربین یا ویبره دستگاه به کاربر اطلاع رسانی‌ می‌کند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران

دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل «Wear OS»نیز از ویژگی جدید پشتیبانی می‌کنند و از طریق ویبره یا ارسال نوتیفیکیشن متنی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - کاربر اطلاع رسانی خواهند کرد.

گوگل اعلام کرده که این قابلیت کاملا به صورت آفلاین کار می‌کند و می‌تواند تا ده صدای مختلف از جمله آژیر مخصوص سیستم اعلان دود و حریق، صدای آژیر، صداهایی مانند فریاد زدن، صدای کودک، زنگ در، در زدن، پارس سگ، صدای آلارم مربوط به برخی لوازم خانگی، باز بودن شیرآب و صدای زنگ تلفن ثابت را شناسایی کرده و به کاربر اطلاع رسانی کند.

در حال حاضر کاربران گوشی‌های هوشمند پیکسل و برخی گوشی‌های اندرویدی می‌توانند از این قابلیت جدید استفاده کنند. کاربران می‌توانند از طریق بخش تنظیمات، این قابلیت را به راحتی فعال کنند.

لازم به ذکر است که از طریق دانلود اپلیکیشن «Live Transcription» نیز، قابلیت جدید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و به همین شکل نوتیفیکیشن‌های - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - صوتی اطلاع رسانی می‌شود.

مردادماه گوگل ویژگی مشابهی را به هدفون‌ پیکسل بادز اضافه کرد. این قابلیت به کاربران کمک می‌کرد تا هنگام گریه کردن کودک، پارس سگ یا صدای آژیر وسایل نقلیه امدادی بتوانند صدا را به صورت خودکار از طریق - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بابلسر استان مازندران - هدفون بشنوند. بی‌شک این قابلیت می‌تواند برای افراد سالمند و کم شنوا یا ناشنوا بسیار مفید باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone