🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17998.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کنترل سایر اپلیکیشن‌های اندرویدی با گوگل اسیستنت ممکن شد

امکان کنترل صوتی برخی اپلیکیشن‌های اندرویدی با کمک دستیار هوشمند این شرکت فراهم شده است. این ویژگی در دسترس کاربران تمامی گوشی‌های هوشمند اندرویدی که دستگاه آنها از گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند، قرار می‌گیرد. کاربران ...

امکان کنترل صوتی برخی اپلیکیشن‌های اندرویدی با کمک دستیار هوشمند این شرکت فراهم شده است.

این ویژگی در دسترس کاربران تمامی گوشی‌های هوشمند اندرویدی که دستگاه آنها از گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند، قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند با فرمان صوتی، برنامه‌های مختلفی را روی دستگاه خود باز کرده و وقتی وارد برنامه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - مربوطه می‌شوند، کارهای مختلفی از جمله - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - سفارش غذا، پخش موسیقی، ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی یا غیره را به انجام برسانند.

تصور کنید می‌خواهید در برنامه اسنپ‌چت، به صفحه کاربری فرد خاصی مراجعه کنید. به راحتی، از طریق گوگل اسیستنت و ارسال فرمان صوتی می‌توانید اپلیکیشن مربوطه را باز کرده و فرمان باز شدن صفحه فرد مربوطه را مطرح کنید.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل

براساس اعلام گوگل در فاز اولیه، چنین قابلیتی در 30 اپلیکیشن محبوب و کاربردی به زبان انگلیسی در سراسر جهان فعال شده است. البته به زودی تعداد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - برنامه‌های بیشتری از این قابلیت جدید پشتیبانی خواهند کرد.

در حال حاضر اپلیکیشن‌هایی مانند اسپاتیفای، اسنپ‌چت، والمارت، دیسکورد، توییتر و برنامه‌های کاربردی دیگری از گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کنند.

گوگل در کنار اضافه کردن امکان کنترل اپلیکیشن‌های اندرویدی با سرویس دستیار هوشمند، کار را برای کاربران ساده‌تر نیز کرده است. پیش از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - این در فرمان صوتی، کاربران مجبور - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - بودند جملات کامل‌تری را در فرمان صوتی خود بگویند. اما در بروز رسانی جدید، می‌توانند بسیار خلاصه‌تر و کوتاه‌تر فرمان صوتی خود را به دستیار هوشمند مطرح کنند.

گوگل به توسعه عملکرد دستیار هوشمند در اپلیکیشن‌های مختلف اهمیت ویژه‌ای نشان می‌دهد. قابلیتی تحت عنوان «App Actions» نیز که پیشتر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - معرفی شده بود، ویژگی‌های هوشمندسازی را در اختیار برنامه‌های شخص ثالث قرار می‌دهد. با چنین - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - قابلیت‌هایی کابران می‌توانند پس از بازکردن برنامه‌های مورد علاقه خود و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - با کمک فرمان صوتی، عملکردهای درون برنامه‌ای بیشتری مانند امکان جستجو یا باز کردن صفحات خاص را نیز در اختیار داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone