🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18000.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

AMD با نمایش قدرت کارت‌های گرافیک RX 6000 برای انویدیا خط و نشان کشید

مدیرعامل AMD در جریان رونمایی از پردازنده‌‌های رایزن ۵۰۰۰ به کارت‌های گرافیک سری RX 6000 نیز اشاراتی کرد که از قدرت بالای آنها برای به چالش کشیدن انویدیا RTX 3000 حکایت دارد. سری RX 6000 طی رویدادی در ...

مدیرعامل AMD در جریان رونمایی از پردازنده‌‌های رایزن ۵۰۰۰ به کارت‌های گرافیک سری RX 6000 نیز اشاراتی کرد که از قدرت بالای آنها برای به چالش کشیدن انویدیا RTX 3000 حکایت دارد.

سری RX 6000 طی رویدادی در ۷ آبان معرفی ‌می‌شوند و جزییات کامل آنها تا آن زمان مشخص نمی‌شود اما «لیزا سو»، مدیرعامل AMD آنقدر به کارایی آنها باور دارد که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - مدعی شد RX 6000 با اختلاف قدرتمندترین GPU گیمینگی خواهد بود که آنها تولید کرده‌اند.

وی برا اثبات این ادعا کلیپ کوتاهی از اجرای Borderlands 3 با رزولوشن 4K و نرخ بیش از ۶۰ فریم در ثانیه را روی سیستمی مجهز به پردازنده رایزن ۵۰۰۰ و کارت گرافیک RX 6000 به نمایش گذاشت. هدف وی از اینکار اعلام این نکته بود که GPU آنها از نظر توان پردازش در وضوح - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - و نرخ فریم بالا دست - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - کمی از کارت پر سر و صدای انویدیا RTX 3080 ندارد. وی همچنین بنچمارک‌هایی را از اجرای Modern Warfare با وضوح 4K و نرخ فریم ۸۸ و همچنین Gears 5 با همان وضوح و نرخ فریم ۷۳ به نمایش گذاشت. هرچند نام این کارت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - افشا نشد اما احتمالا از RX 6800 XT استفاده شده بود.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان

کارت‌های گرافیک سری RX 6000 از دو نظر برای AMD از اهمیت بالایی برخوردار هستند؛ نخست اینکه قوی‌ترین محصول آنها به شمار می‌روند و در ثانی برای اولین بار با معماری گرافیک RDNA 2 همراه شده‌اند. این معماری نه تنها در GPU پی‌سی به کار رفته‌ - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - بلکه اساس پردازشگرهای گرافیک سفارشی در کنسول‌های Xbox سری - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - X/S و پلی‌استیشن ۵ را نیز شکل می‌دهد. RDNA 2 با قابلیت رهگیری پرتو که برای گیمرها اهمیت بالایی دارد، - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - نیز سازگار است.

بر اساس بنچمارکی که مدتی قبل افشا شده بود Big Navi - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - از ۸۰ واحد محاسباتی (CU) و ۵۱۲۰ مسیر پردازشی (SP) برخوردار بوده و سرعت کلاک آن به ۲.۲ گیگاهرتز می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone