🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17999.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

IBM بخش سرویس‌های زیرساختی را با ۹۰ هزار کارمند به شرکتی مستقل تبدیل می‌کند

«IBM»، شرکت مطرح و بزرگ سخت افزاری، قصد دارد یک قدم بزرگ از دنیای سخت افزار فاصله بگیرد و به دنیای خدمات و سرویس‌های ابری نزدیک‌تر شود. براساس اعلام آی‌ب‌ام، شرکت تصمیم گرفته واحد سرویس‌های ...

«IBM»، - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تربت جام استان خراسان - شرکت مطرح و بزرگ سخت افزاری، قصد دارد یک قدم بزرگ از دنیای سخت افزار فاصله بگیرد و به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تربت جام استان خراسان - دنیای خدمات و سرویس‌های ابری نزدیک‌تر شود.

براساس اعلام آی‌ب‌ام، شرکت تصمیم گرفته واحد سرویس‌های زیرساخت خودش را به شرکت جدید و مستقلی که احتمالا طی روزهای آینده نامش نیز به صورت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تربت جام استان خراسان - رسمی اعلام خواهد شد، منتقل کند.

این بخش اکنون درآمدی بالغ بر ۱۹ میلیارد دلار دارد و تبدیل شدن آن به واحدی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تربت جام استان خراسان - مستقل به IBM اجازه می‌دهد روی فرصت‌های جدید در سامانه‌های ابری هیبریدی و مبتنی بر هوش مصنوعی تمرکز کند.

سرویس‌های زیرساخت IBM شامل طیف - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تربت جام استان خراسان - وسیعی از خدمات مربوط به زیرساخت‌های قدیمی و زیرساخت‌های جدید دیجیتالی از جمله آزمایش و مونتاژ، مهندسی محصولات و خدمات آزمایشگاهی می‌شوند.

براساس اعلام سخنگوی شرکت، این تغییر جهش شامل سرورهای شرکت نمی‌شود و فقط به سرویس‌ها و خدمات زیرساختی مربوط خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تربت جام استان خراسان

انتظار می‌رود این تغییر برای سهامداران، مالیاتی به دنبال نداشته باشد و کل فرآیند تا پایان 2021 تکمیل خواهد شد. براساس اعلام IBM واحد جدید 90 هزار کارمند و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تربت جام استان خراسان - 4600 مشتری سازمانی بزرگ از 115 کشور خواهد داشت.

شرکت‌هایی همچون  BMC و مایکروسافت در این حوزه رقیب IBM محسوب می‌شوند. در حال حاضر درآمد سالانه این شرکت حدود 59 میلیارد دلار است.

شرکت جدید به صورت کامل بر مدیریت و مدرن کردن زیرساخت‌های تحت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تربت جام استان خراسان - مالکیت مشتری و فرصت‌ 500 میلیارد دلاری بازار متمرکز می‌شود. در این صورت واحد جدید می‌تواند خدمات میزبانی و شبکه، مدیریت سرویس، به روز رسانی زیرساخت‌ها و تغییرات جدیدی مبتنی بر سامانه‌های ابری ایجاد کند. چنین تغییراتی برای کاربران بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

شرکت جدید با مدل تجاری خوبی که در پیش خواهد گرفت، به شرکت‌ها در بهینه سازی عملکردشان از طریق هوش مصنوعی و اتوماسیون کمک می‌کند.  شرکت جدید - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تربت جام استان خراسان - همچنین می‌تواند به صورت کامل وارد همکاری با تمام شرکت‌های ارائه دهنده خدمات - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تربت جام استان خراسان - ابری شده و همکاری قوی خود را با شرکت فعلی حفظ کند. در نتیجه می‌تواند به مشتریان - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تربت جام استان خراسان - فعلی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تربت جام استان خراسان - و جدید خدمت رسانی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone