تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16579.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تغییر مدیرعامل سامانتل: مرتضوی رفت، قهری آمد

مدیرعامل سامانتل پس از گذشت تقریبا ۴ سال تغییر پیدا کرد و در این راستا «هوشنگ مرتضوی» از این سمت کناره‌گیری کرد و «اکبر قهری» سکان هدایت این MVNO را برعهده گرفت. «اکبر قهری» دارای ...

مدیرعامل سامانتل پس از گذشت تقریبا ۴ سال تغییر پیدا کرد و در این راستا «هوشنگ مرتضوی» از این سمت کناره‌گیری کرد و «اکبر قهری» سکان هدایت این MVNO را برعهده گرفت.

«اکبر قهری» دارای دانشنامه کارشناسی ارشد کامپیوتر با گرایش مکاترونیک است - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان - و از سال 1395 مدیرعامل اپراتور مجازی آرین تل (MVNO) بوده است. او همچنین عضو هیات مدیره سورن سیستم شریف و شتابدهنده صنایع خلاق سروش - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان - سیما نیز در کارنامه خود دارد.

رییس هیات مدیره سامانتل در مراسم معارفه وی تعامل با - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان - کارکنان را از برجسته ترین خصوصیات ایشان در ارتباطات درون سازمانی و تعامل با اپراتورهای اصلی را از نقاط قوت برون سازمانی وی برشمرد که نتایج این هردو، برخورداری مشترکین از خدمات بهینه این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان - اپراتور خواهد بود.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان

قهری همچنین مدیرعاملی شرکت ارتباطات ماهواره ای آرین ماهواره ( SAP )، عضویت درهیأت مدیره شرکت ارتباطات فرزانگان پارس، عضویت در هیات مدیره شرکت رهام داتک، همچنین عضویت در شورای تجاری رایتل را در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان - کارنامه فعالیت خود دارد.

در مراسم معارفه مدیرعامل جدید از خدمات سیدهوشنگ مرتضوی مدیرعامل پیشین سامانتل در طول 4 سال تصدی مدیریت این شرکت تقدیر بعمل آمد.

مجموعه سامانتل یکی از برندهای تحت مدیریت شرکت «کیش سل پارس» است که از اجتماع یک گروه بانکی و گروه دیگری که خدمات ICT ارائه می‌دهند تشکیل شده است. گروه بانکی شامل بانک سامان است و علاوه بر آن، شرکت «اندوخته سازان فردا» و «شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش» ومجموعه دوم شامل شرکت اندیشه نگار پارس وگروه سرمایه گذاری اندیشه نگار پارس قشم هستند که در زمینه های تامین تجهیزات وهمچنین دیتا سنتر ونرم افزار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان - در کشور فعالیت دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرخاتون نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام خوب هستید؟ مرکز شما منطقه شهرک صادقیه قروه هم کار انجام میده.
پاسخ: بله در شهرک صادقیه شهر قروه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone