تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16584.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

وزارت بهداشت خبر داد: اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در ۴۳ شهرستان

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد بر اساس اعلام کمیته‌های درمان و اجتماعی امنیتی در ۴۳ شهرستان بحرانی کشور که بیشترین میزان ابتلا به کرونا را دارند، از روز دوشنبه به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید ...

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد بر اساس اعلام کمیته‌های درمان و اجتماعی امنیتی در ۴۳ شهرستان بحرانی کشور که بیشترین میزان ابتلا به کرونا را دارند، از روز دوشنبه به مدت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - یک هفته محدودیت‌های شدید اعمال می‌شود و در صورت لزوم در - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - هفته بعد نیز این محدودیت‌ها - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - اعمال خواهد شد.

«سیما سادات لاری» درباره دستور رییس جمهوری درباره اعمال محدودیت‌ها - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - در شهرهای بحرانی کرونا تاکید کرده این محدودیت‌ها در گروه مشاغل دو، سه و چهار از روز دوشنبه به مدت یک هفته اعمال می‌شود.

وی افزود: »شهرستان‌های آذرشهر، جلفا، چاراویماق، عجب شیر، مراغه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - و مرند از استان آذربایجان - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - شرقی، - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - شهرستان‌های پیرانشهر، ماکو و مهاباد از استان آذربایجان غربی، شهرستان‌های خوانسار، سمیرم، شاهین شهر و میمه، گلپایگان و نجف آباد از استان اصفهان و شهرستان‌های ایوان و دره - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - شهر از استان - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - ایلام، شهرستان‌های دماوند و ورامین از استان تهران، درگز از استان خراسان رضوی، مسجد سلیمان از استان خوزستان، خرمدره از استان زنجان، شاهرود از استان سمنان، استهبان از استان فارس، بانه و بیجار از استان - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - کردستان، بافت، بردسیر، رفسنجان از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - استان کرمان، اسلام آباد غرب، پاوه و گیلان غرب از استان کرمانشاه، گچساران از استان کهگیلویه و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - بویراحمد، الیگودرز، پلدختر، دورود و کوهدشت از استان لرستان، دلیجان از استان مرکزی، تویسرکان، رزن و نهاوند از استان - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - همدان، ابرکوه، خاتم و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - مهریز از استان یزد مشمول اعمال محدودیت‌ها خواهند بود.»

لاری همچنین بیان داشته که در جلسه روز پنجشنبه رییس جمهوری با روسای کمیته‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شده تا بر اساس پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا، از روز دوشنبه ۵ آبان تا پایان آبان ماه، حضور کارکنان - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - دولت و دستگاه‌های اجرایی در تهران تا ۵۰ درصد کاهش پیدا کند.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: «بر اساس دستور رییس جمهوری، این اقدام به - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کردستان استان کردستان - ترتیبی خواهد بود که با استفاده از روش‌های الکترونیک و دورکاری، ارائه خدمات با مشکلی مواجه نشود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر موژان نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام و عرض ادب خوب هستید؟ شما شهرک آبیدر کردستان طرح تعویض یخچال هایسنس قدیمی به جدید دارید؟
پاسخ: بله در شهرک آبیدر شهر کردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone