تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16582.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

شکست آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو از آیفون ۱۱ پرو در تست شارژدهی باتری [تماشا کنید]

اپل به تازگی گوشی‌های آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو را وارد بازار کرده و شاهد بررسی بخش‌های مختلف آن‌ها هستیم. این گوشی‌های هوشمند در زمینه شارژدهی باتری عملکرد ضعیف‌تری نسبت به آیفون ۱۱ پرو دارند. ...

اپل به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گرگان استان گلستان - تازگی گوشی‌های آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو را وارد بازار کرده و شاهد بررسی بخش‌های مختلف آن‌ها هستیم. این گوشی‌های هوشمند در زمینه شارژدهی باتری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گرگان استان گلستان - عملکرد ضعیف‌تری نسبت به آیفون - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گرگان استان گلستان - ۱۱ پرو - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گرگان استان گلستان - دارند.

اخیرا یک یوتیوبر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گرگان استان گلستان - به نام «Arun Maini» ویدیویی از مقایسه شارژدهی باتری جدیدترین گوشی‌های اپل با نسل‌ قبلی منتشر کرده که در آن شاهد تنظیمات و همچنین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گرگان استان گلستان - میزان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گرگان استان گلستان - سلامت یکسان باتری‌ها هستیم. تمام این گوشی‌های هوشمند از سیستم عامل iOS 14 بهره می‌برند و فاقد سیمکارت هستند.

در این آزمایش، آیفون ۱۱ پرو شارژدهی بالاتری نسبت به آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو با نمایشگر ۶.۱ اینچی دارد، البته باید به این نکته اشاره کنیم که پرچمدار سال گذشته اپل دارای نمایشگر ۵.۸ اینچی است. در حالی که در این تست آیفون ۱۲ پرو خاموش می‌شود، نسخه قبلی آن همچنان ۱۸ درصد شارژ دارد و در زمان خاموش شدن آیفون ۱۲ نیز میزان شارژ آیفون - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گرگان استان گلستان - ۱۱ پرو - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گرگان استان گلستان - برابر ۱۴ درصد است.

نتیجه نهایی این آزمایش - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گرگان استان گلستان - به شرح زیر است:

  • آیفون ۱۱ پرو مکس: شارژدهی ۸ ساعت و ۲۹ دقیقه
  • آیفون ۱۱ پرو: شارژدهی ۷ ساعت و ۳۶ دقیقه
  • آیفون ۱۲: شارژدهی ۶ ساعت و ۴۱ دقیقه
  • آیفون ۱۲ پرو: شارژدهی ۶ ساعت و ۳۵ دقیقه
  • آیفون ۱۱: شارژدهی ۵ ساعت و ۸ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گرگان استان گلستان - دقیقه
  • آیفون XR: شارژدهی ۴ ساعت و ۳۱ دقیقه
  • نسخه ۲۰۲۰ آیفون SE: شارژدهی ۳ ساعت و ۵۹ دقیقه

در این آزمایش گوشی‌های آیفون ۱۲ پرو مکس و مینی حضور ندارند، چرا که هنوز وارد بازار نشده‌اند. طبق ویدیوهای کالبدشکافی و همچنین مدارک، ظرفیت باتری جدیدترین گوشی‌های اپل نسبت به نسل گذشته کاهش پیدا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گرگان استان گلستان - کرده است. آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو به باتری‌های ۲۸۱۵ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده‌اند در حالی که آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو به ترتیب دارای باتری‌های ۳۱۱۰ و ۳۰۴۶ میلی آمپر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گرگان استان گلستان - ساعتی هستند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گرگان استان گلستان

در حالی که چیپست A14 Bionic در مقایسه با تراشه قبلی این کمپانی مصرف انرژی بهینه‌تری دارد، اپل خود از کاهش شارژدهی باتری جدیدترین گوشی‌های خود مطلع است و در حالی که شارژدهی آیفون ۱۱ پرو در هنگام پخش ویدیو را ۱۸ ساعت اعلام کرده، برای آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو به ۱۷ ساعت می‌رسد. با وجود کاهش ظرفیت باتری، این دستگاه‌ها در تست مقاومت عملکرد مناسبی از خود نشان داده‌اند.

اپل از شارژدهی یکسان آیفون ۱۲ پرو مکس با آیفون ۱۱ پرو مکس خبر داده که برای بررسی صحت چنین ادعایی باید تا عرضه رسمی آن صبر کنیم. طبق ادعای اپل، این دستگاه‌ها تا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گرگان استان گلستان - ۲۰ ساعت قادر به پخش ویدیو خواهند بود و تا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گرگان استان گلستان - ۸۰ ساعت می‌توانند موسیقی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گرگان استان گلستان - پخش کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone