🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36544.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

بازار موبایل های هوشمند چین بزرگترین کاهش عرضه را در پنج سال گذشته تجربه می کند

همه ما کم و بیش باخبر بودیم که بازار موبایل های هوشمند در کشور چین حال روز خوبی را تجربه نمی کند، اما ثبت بزرگترین افت عرضه محصول در طی پنج سال گذشته خبری است ...

همه ما کم و بیش باخبر بودیم که بازار موبایل های هوشمند در کشور چین حال روز خوبی را تجربه نمی کند، اما ثبت بزرگترین - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - افت عرضه محصول در طی پنج سال گذشته خبری است که چندان انتظار آن را نداشتیم.

بررسی های تازه تحلیلگران نشان می دهد که در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲۱ درصد از حجم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - موبایل های هوشمند عرضه شده در کشور پهناور چین کاسته شده است. این بزرگترین کاهش عرضه ای است که از سال ۲۰۱۳ تا به امروز به ثبت رسیده.

در این میان دو برند اوپو و ویوو -که هر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دو تحت مالکیت هولدینگ BBK قرار دارند- بیشترین افت را در میان برندهای چینی شاهد بوده اند. میزان عرضه موبایل های این دو برند در سه ماهه نخست سال میلادی حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است. با این حال شکست خورده اصلی این بازار را باید سامسونگ دانست که نسبت به ابتدای سال ۲۰۱۷ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شاهد افت ۵۰ درصدی آمارهای فروش خود در بزرگترین بازار آسیا بوده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

هوآوی هم به عنوان حاکم بلامنازع بازار چین و پرچمدار موبایل سازهای چینی از گزند وضع فعلی در امان نبوده و در این مدت تنها ۲ درصد بیشتر از سال قبل موبایل فروخته است.

جالب اما وضع برند شیائومی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است که گویی موبایل های خود را در دنیایی دیگر روانه بازار می سازد. آمارهای رسمی نشان می دهند که شیائومی در بازه زمانی مورد بحث ۳۴ درصد بیش تر از سال قبل از آن موبایل تولید و راهی بازار کرده است. گرچه ثبت چنین عملکردی چندان هم عجیب نیست چرا که شیائومی در میان ۵ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برند برتر چینی تنها موبایل سازی است که هنوز تعهد خود به تولید موبایل های ارزان قیمت (کمتر از ۱۶۰ دلار) را حفظ کرده.

اما واقعاً چه بر سر بزرگترین بازار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آسیایی موبایل های هوشمند آمده است؟ بر اساس دیدگاه بعضی تحلیلگران یک نوع «دلزدگی عمومی» در میان کاربران چینی ایجاد شده که انگیزه آنها را برای خرید محصولات جدید از بین می برد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

علت این دلزدگی نیز کاملاً مشهود است. رقابت بسیار شدید و نزدیک در این بازار تولید کننده ها وادار به تقلید از محصولات و استراتژی های یکدیگر کرده و در نتیجه تنوع و نوع - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آوری به پایین ترین سطح رسیده است. شکی وجود ندارد که ادامه این روند به حذف تدریجی برندهای کوچکتر و باقی ماندن چند بازیگر اصلی در طی سال های آینده منجر خواهد شد.

علی رغم گفته های بالا تحلیلگران اعتقاد دارند که با ورود چند بازیگر جدید و متفاوت از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جمله - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - موبایل های سری P20 هوآوی وضع بازار چین در سه ماهه دوم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ۲۰۱۸ تا حدود دستخوش تغییر شود، اما - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در خصوص آینده نمی توان به طور قطعی اظهار نظر نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone