🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  2. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  3. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  4. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  5. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12975.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اسلک هم از کلاب‌هاوس کپی می‌کند؛ قابلیت چت‌روم صوتی در راه است

مدیرعامل اسلک با اشاره به این که هنرمندان خوب کپی می‌کنند و هنرمندان بزرگ می‌دزدند، در جلسه‌ای که مدیرعامل کلاب‌هاوس هم در آن حضور داشت، اعلام کرد که قابلیتی شبیه کلاب‌هاوس را به اسلک اضافه ...

مدیرعامل اسلک با اشاره به این که هنرمندان خوب کپی می‌کنند و هنرمندان بزرگ می‌دزدند، در جلسه‌ای که مدیرعامل کلاب‌هاوس هم در آن حضور - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سقز استان کردستان - داشت، اعلام کرد که قابلیتی شبیه کلاب‌هاوس را به اسلک اضافه خواهد کرد.

اسلک اپلیکیشنی برای ارتباط و تعامل میان کارمندان است که به‌خصوص در دوران همه‌گیری ویروس کرونا به - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سقز استان کردستان - ابزار خوبی برای ارتباط از راه دور تیم‌ها تبدیل شد. این ابزار در حال حاضر قابلیت‌هایی مثل تماس صوتی و تصویری را ارائه می‌کند و به‌زودی مثل کلاب‌هاوس چت‌روم صوتی خواهد داشت. «استوارت باترفیلد» مدیرعامل اسلک در قسمت جدید چت صوتی PressClub که به میزبانی «جاش کانستین» خبرنگار «تک‌کرانچ» در کلاب‌هاوس برگزار شد، اعلام کرد که این شرکت به‌زودی قابلیتی شبیه کلاب‌هاوس را به اسلک اضافه می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سقز استان کردستان

نکته جالب این اتفاق حضور «پاول دیویسن» مدیرعامل کلاب‌هاوس در این چت‌روم بود. باترفیلد اطلاعات خاصی درباره چگونگی پیاده‌سازی این قابلیت در اسلک اعلام نکرد و صرفا از عرضه قابلیتی شبیه کلاب‌هاوس خبر داد. او گفت:

«همیشه به این گزاره باور داشتم که هنرمندان خوب کپی می‌کنند و هنرمندان بزرگ می‌دزدند، بنابراین ما هم کلاب‌هاوس را درون اسلک پیاده‌سازی می‌کنیم. ایده این است که گفتگو با حضور یا عدم حضور شما در جریان خواهد بود و هر زمان که خواستید می‌توانید به آن ملحق شوید یا ترکش کنید.»

این شرکت همچنین می‌خواهد بخشی از قابلیت‌های سرویس‌هایی مثل اسنپ‌چت، اینستاگرام و توییتر از جمله استوری‌ها - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سقز استان کردستان - را به پلتفرم خود بیاورد. استراتژی بزرگ‌تر اسلک این است که از یک سرویس ارتباط درون سازمانی به یک پلتفرم پیام‌رسانی جدی‌تر تبدیل - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سقز استان کردستان - شود. باترفیلد قبلا در ماه - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سقز استان کردستان - اکتبر ۲۰۲۰ به اضافه شدن این قابلیت‌ها به پلتفرم خود اشاره کرده بود. پیش‌تر شرکت‌هایی مثل فیسبوک، توییتر، تیک‌تاک - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سقز استان کردستان - و تلگرام نیز از عرضه یا توسعه قابلیتی شبیه کلاب‌هاوس برای - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سقز استان کردستان - سرویس‌های خود خبر داده بودند.

به نظر می‌رسد که رویه‌ی تقلید از سایر شرکت‌ها دیگر به یک امر عادی در میان - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر سقز استان کردستان - فعالان دنیای فناوری تبدیل شده و آن‌ها از اعلام این موضوع حتی در حضور رقبای خود ابایی ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone